  • 11. Data: 2004-08-15 13:55:55
    Temat: Re: Otwarcie konta - czy można już wplacać ?
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > W google można znaleźć tyle samo negatywnych co i pozytywnych opinii
    > na temat wszystkiego czego się zapragnie. Więc chyba nie jest to
    > raczej wyrocznia. Ktoś zachwala inny przeklina. Nieśmiało, ale zaczynam
    > powąpiewać w przytoczony-negatywny stan jakości usług BPH... Więc ?

    Jak zauważyłeś opinie są skrajnie różne - od zachwytu do znienawidzenia!
    Jeżeli o mnie chodzi to mam konto w BPHu od maja 2001r. i współpraca z tym
    bankiem przebiega całkiem udanie. Nie miałem dotychczas żadnych problemów (z
    wyjątkiem obsługi w necie podczas przechodzenia na nowy system), a ekipa w mojej
    placówce BPHu jest świetna :)

    Nic tak nie wyrobi Ci zdania o tym banku jak własne doświadczenia, zacznij po
    prostu korzystać i sam się dowiesz :)

    pozdr
    nod

  • 12. Data: 2004-08-15 15:56:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nic tak nie wyrobi Ci zdania o tym banku jak własne doświadczenia, zacznij
    po
    > prostu korzystać i sam się dowiesz :)

    On korzystał i nie wyniósł z tego doświadczenia budujących doświadczeń ;-)))
    Nawet wymyslił w związku z tym nową nazwę banku - BePeHahaha ;-))) Ja z
    kolei mam z nimi dobre doświadczenia, ale mam tylko KK.

  • 13. Data: 2004-08-15 15:58:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > On korzystał i nie wyniósł z tego doświadczenia budujących doświadczeń
    ;-)))

    budujących spostrzeżeń miało być ;-)

  • 14. Data: 2004-08-15 16:21:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]

    Hahaha

    > Ja z kolei mam z nimi dobre doświadczenia, ale mam tylko KK.

    No cos dobrego musi byc, zeby byl jakis wyjatek od reguly. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2004-08-15 16:27:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Hahaha

    To ja mam jeszcze inną nazwę do wykorzystania - bank "Hahaha B.P. "

    > No cos dobrego musi byc, zeby byl jakis wyjatek od reguly. ;-)

    Ano tak - w piątek uruchomiłam sobie dostęp przez Sezama, ale nie było widać
    mojej karty - wysłałam maila z zapytaniem (wczoraj), a dzisiaj przed
    południem była odpowiedź. Plus dla nich, bo przecież jest weekend.

  • 16. Data: 2004-08-15 16:38:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To ja mam jeszcze inną nazwę do wykorzystania - bank "Hahaha B.P. "

    Hohohoho BP SA ;-)

    > Ano tak - w piątek uruchomiłam sobie dostęp przez Sezama, ale nie było widać
    > mojej karty - wysłałam maila z zapytaniem (wczoraj), a dzisiaj przed
    > południem była odpowiedź. Plus dla nich, bo przecież jest weekend.

    Widocznie zdalas standardowe pytanie dotyczace standardowego ficzera i
    znali odpowiedz. ;-) Ja zapytalem dlaczego Sezam dziala byle jak i nie
    pokazuje prawidlowo historii, to mi nie odpowiedzieli. Gdy zapytalem
    dlaczego udalo mi sie machnac debet karta Maestro, to laskawie
    odpowiedzieli, ale chyba nie tak od razu. Tylko zamiast wyjasnic problem
    poradzili bym zadzwonil do karciarzy. To po co w takim razie na liscie
    moge wybrac, ze problem dotyczy kart?

    Ech, szkoda gadac.

    Bartol

  • 17. Data: 2004-08-15 16:44:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 15 Aug 2004 18:27:27 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Ano tak - w piątek uruchomiłam sobie dostęp przez Sezama, ale nie było widać
    >mojej karty - wysłałam maila z zapytaniem (wczoraj), a dzisiaj przed
    >południem była odpowiedź. Plus dla nich, bo przecież jest weekend.

    no coz, beda cie chargowac za internet, to i zareagowali...

    G.

  • 18. Data: 2004-08-15 17:19:42
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > On korzystał i nie wyniósł z tego doświadczenia budujących doświadczeń ;-)))
    hmm inicjator wątku dopiero konto założył więc doświadczenia jak narazie ma
    niewielki :)

    > Ja z
    > kolei mam z nimi dobre doświadczenia, ale mam tylko KK.

    KK jako "zamiast" złotej rybki czy jako "oprócz" złotej rybki? Bo w moim
    przypadku właśnie się finalizuje sprawa z "zamiast"

    pozdr
    nod

  • 19. Data: 2004-08-15 17:24:17
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Ja zapytalem dlaczego Sezam dziala byle jak i nie
    > pokazuje prawidlowo historii, to mi nie odpowiedzieli.
    A mi odpowiedzieli na drugi dzień: że problem został zgłoszony komuś-tam,
    postarają się jak najszybciej Historię uzupełnić i ... na drugi dzień wszystko
    było OK

    > Ech, szkoda gadac.
    mam dziwne wrażenie że stosujesz zasadę pewnego Radosława P., który mimo, iż
    nielubi mBanku, na widok mKfiatka dostaje dreszczy to konto mimo to ma i już ;)

    > Bartol
    nod

  • 20. Data: 2004-08-15 17:34:39
    Od: n...@o...pl

    > Otwarłem konto w BPH.
    > Po pierwszym spotkaniu dostałem kwitek zatytulowany
    > "potwierdzenie otwarcia rachunku"

    a jesteś pewien że to nie jest właśnie ta "umowa" a regulaminy itp. stanowiące
    jej integralną część otrzymujesz jako papiery dodatkowe? Moja umowa to kartka
    wielkości potwierdzenia dokonania wpłaty na rachunek i tyle.