  • 21. Data: 2004-08-15 17:36:05
    Temat: Re: Otwarcie konta - czy można już wplacać ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > KK jako "zamiast" złotej rybki czy jako "oprócz" złotej rybki? Bo w moim
    > przypadku właśnie się finalizuje sprawa z "zamiast"

    Oprócz. Złota ryba czeka na podjęcie konstruktywnej decyzji ;-) Miał być
    BZWBK w zamian, ale zrezygnowałam z Idei, więc chyba odpada. Nie wiem, może
    Lukas? Może ING? Pażywiom, uwidim ;-)

  • 22. Data: 2004-08-15 17:44:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik nod napisał:

    > A mi odpowiedzieli na drugi dzień: że problem został zgłoszony komuś-tam,
    > postarają się jak najszybciej Historię uzupełnić i ... na drugi dzień wszystko
    > było OK

    No nie lubia mnie i tyle.

    > mam dziwne wrażenie że stosujesz zasadę pewnego Radosława P., który mimo, iż
    > nielubi mBanku, na widok mKfiatka dostaje dreszczy to konto mimo to ma i już ;)

    Nie, nie lubie narzekac tylko po to by narzekac. W ogole nie lubie
    narzekac, ale czasem nie mam wyjscia. Przed likwidacja konta broni mnie
    moje lenistwo i brak sensownej alternatywy (powiadomienia w sezamie
    bardzo bylejakie sa i bylejak dzialaja, ale jednak sa i czegos mozna sie
    dowiedziec).

    Bartol