  • 31. Data: 2004-09-14 18:36:02
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    blad wrote:
    > ja nie mam żadnych funduszy ale jak się kupuje to potrącają jakąś
    > prowizję. Byc może z kwoty którą inwestujesz, nie wiem

    Z tej którą się wpłaca do funduszu.

    Bogdan B.

  • 32. Data: 2004-09-14 20:32:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@p...google.com>, Hubini wrote:

    > Okazalo sie ze roznica jest jesze wieksza na korzysc OKO 5,25%
    > (oprocentowanie zmienne), gdyz lokata terminowa ( rowniez
    > oprocentowanie zmienne) oprocentowana jest jedynie na 3,70% w
    > przypadku lokaty 6-miesiecznej! Nawet lokata 12-miesieczna jest nizej
    > oprocentowana 3,90%. Co tam...nawet lokata 24-miesieczna ma gorsze
    > oprocentowanie (4,80%) od OKO.

    To by chyba jeszcze trzeba poczytać jak się może zmienić
    oprocentowanie, jeśli coś takiego jest w umowie.

    > NAPRAWDE CZEGOS TUTAJ NIE ROZUMIEM.... szukam haka w OKU i znalesc go
    > nie moge...
    > Moze oprocentowanie OKO zostanie obnizone za pare miesiecy do 2% i
    > bank zarobi na tych ktorzy na bierzaco nie sprawdzaja jak aktualnie
    > oprocentowany jest wklad..

    Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że to ma być sztandarowy produkt
    ING i zawsze konkurencyjny na rynku. Takie są zamierzenia, a co
    rozumieją przez "konkurencyjny", to się okaże.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę