  • 31. Data: 2010-11-08 08:35:00
    Temat: Re: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Endriu: najwyższa pora skończyć z politykierstwem na tej grupie i
    > rzucaniem
    > inwektywami pod adresem innych osób !!!
    > Jakim prawem obrażasz kolegę "marfi" i P.Kuczyńskiego ???
    > Jak jesteś człowiekiem honorowym to powinieneś ich przeprosić i nie wracać
    > więcej do takiego stylu dyskusji.

    Nie mogę przejść obojętne obok takich słów drogi Sławku:

    "Z tego co piszesz wynika, że się dorobił ale i przyczynił do rozwoju
    zacofanej Polszy - nocnika Cię chyba nie pozbawił?".

    To jet powtarzam czysta bezczelnośc wobec młodych ludzi startujcych w życie
    bez doświadczenia kontaktów i znajomości, grosza przy dupie, będących po
    szkole, wysyłąjących setki CV na które nikt nie odpowiada, i dla których
    jedyna alternatywą jest wyjazd za granicę bo w macierzystym Urzędze Pracy na
    tablicach ogłoszeń jak zwykle czysto. Sam to przechodziłem na własnej skórze
    parenaście lat temu i nikomu tego nie życzę.

    Gdybyśmy żyli w czasach pojedynków za te słowa jeden z nas musiałby zapłacić
    głową.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2010-11-09 23:35:19
    Temat: Re: Decyzja FED bardzo długofalowo
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Bankructwo" Grecji (IMHO) nie różni się *fundamentalnie* od bankructwa
    > "jednego ze stanów USA" (co się już zdarzało) - tylko że rynki są słusznie
    > ostrożne w przypadku czegoś co sprawdza/testuje się w praktyce po raz
    > pierwszy bo choć jest podobne to "niezupełnie". Grecja to krótkofalowo
    > zagrożenie dla EUR, naprawdę długofalowo to "okazja do budowy zaufania"
    > jeśli to zostanie załatwione *porządnie* i bez naginania zasad. *Solidne*
    > zaufanie do waluty i tak buduje się zwykle przez parędziesiąt lat.

    To możliwe. Ciekawy punkt widzenia.

> [...]
    > (jeśli chodzi o coś poważniejszego niż wojna USA/NATO o "afgańską
    > pietruszkę").
    > Szansę w *długiej* perspektywie na jakąś "wojnę ekonomiczną" USA i Chin
    > (szczególnie przy "doganianiu" przez Chiny PKB USA) są "sporawe".
    > USA właśnie wysłały Chinom sygnał że posiadanie długu USA w USD przez
    > Chiny może być użyte przez USA jako broń przeciw Chinom, a wiec (IMHO)
    > znacznie obniżyły opory przed (ewentualnym) użyciem go w "uderzeniu
    > uprzedzającym" jako broni Chin przeciw USA zanim zostanie użyty w drugą

    Wojna z Chinami polegająca na spłacie długów USA przez mocne zdewaluowanie
    dolara? To oczywista oczywistość. USA nie ma za co i nie ma ochoty spłacić
    długów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2010-11-09 23:39:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ALGI" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Mega duży sukces to choćby określenie z dokładnością do miesiąca.
    >
    > Jak ktoś napiszę dzić że np. do grudnia do końca lutego wzrosty a potem
    > klapa to już duży sukces. Nawet bez określania poziomów....

    Napiszę precyzyjnie co do dnia:
    Załamanie nastąpi w dniu, kiedy przy wysokich cenach wyleci czarny łabędź, a
    analiza techniczna potwierdzi że z wykresu wynika, że on musiał dokładnie
    wtedy wylecieć i było to przecież takie oczywiste.
    :-)