  • 21. Data: 2011-08-14 11:23:57
    Temat: Re: P.Kuczynski o ratingu ;)
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    news:1aj0s6zed5yrz.btjioyxwfl0p$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > karków ubranych w czarne mundury polowe jak antyterroryści, którzy rozbili
    > gang 3 staruszków siedzących na ławce i spożywających po JEDNEJ puszce
    > piwa.
    > Nikomu to specjalnie nie przeszkadzało - nawet rodzicom z małymi dziecmi -
    > bo staruszkowie zachowywali się przyzwoicie. Przeszkadzało to jednak
    > "karkom" - strażnikom praworządności - którzy z wielką radością zmiażdzyli
    > w rękach wzmiankowane puszki wylewając resztki cennego płynu wprost na
    > chodnik. Po udanej akcji, wsiedli do samochodu i odjechali w nieznanym

    W Danii i Holandii na piwo się jeździ rowerem. To normalne.
    Mówiliśmy o Stanach, a Ty na siłę to relatywizujesz i piszesz o Polsce.
    Nic nie pisałem o Polsce.

  • 22. Data: 2011-08-14 12:49:03
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 13:23:57 +0200, skippy napisał(a):

    > W Danii i Holandii na piwo się jeździ rowerem. To normalne.
    > Mówiliśmy o Stanach, a Ty na siłę to relatywizujesz i piszesz o Polsce.
    > Nic nie pisałem o Polsce.

    Ja już abstrahuję od Stanów ;). Po prostu porównuję i szukam tych
    liberalnych ideałów płemieła i w realnym życiu tu w naszym kraju. Łatwo
    pisać że gdzieś tam państwo policji. Ale znajdź mi kraj ościenny z EU w
    którym policja łazi w polowych mundurach po ulicach miast. A tu jak
    wieżdzam np. z Niemiec to się czuję jakby wojna wybuchła. Pół Europy teraz
    przejechałem i jak wróciłem tu, to 3 razy mnie kontrolowali na odcinku
    250km. Wszędzie zakazy: palenia, picia albo parkowania. To jakieś chore
    jest. Czy to jest nasz kraj czy może kogoś innego?

  • 23. Data: 2011-08-14 15:11:32
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > OK. Może tak zrobię, ale trochę się boję, że spotka mnie coś niemiłego ;)

    Tak, tak, lepiej nie ryzykowac.
    A jak zaczną cie sledzic na spacerze z psem i przyuważa ze uwalil kupe ? ;)

  • 24. Data: 2011-08-14 15:15:28
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    >Wszędzie zakazy: palenia, picia albo parkowania. To jakieś chore
    > jest. Czy to jest nasz kraj czy może kogoś innego?

    Jak kraj tacy terrorysci
    a jacy wyborcy taki parlament ;)

  • 25. Data: 2011-08-14 15:44:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 17:11:32 +0200, Waldek napisał(a):

    > Tak, tak, lepiej nie ryzykowac.
    > A jak zaczną cie sledzic na spacerze z psem i przyuważa ze uwalil kupe ? ;)

    Albo niedajboże zatrzymam auto na 5 min. na ulicy. To qwa q tym kraju grozi
    rozstrzelaniem.

  • 26. Data: 2011-08-14 16:01:17
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Albo niedajboże zatrzymam auto na 5 min. na ulicy. To qwa q tym kraju
    > grozi
    > rozstrzelaniem.

    co do parkowania to u nas panuje jeden z nawiększych bajzli w cywilizowanym
    świecie

  • 27. Data: 2011-08-14 17:24:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 18:01:17 +0200, skippy napisał(a):

    > co do parkowania to u nas panuje jeden z nawiększych bajzli w cywilizowanym
    > świecie

    bo pod każdym urzędem, sklepem, czy knajpą jest zakaz? a ludziska muszą
    parkować w krzakach? nie znam się na inżynierii drogowej ale np. w Berlinie
    możesz parkować wszędzie na ulicy poza strefą skrzyżowania a jeśli jest
    zakaz to naprawdę uzasadniony. Można palić na ulicy i deptać trawniki a
    nawet robić grila w parku. I jakoś nie widać tam wypalonej trawy, syfu i
    ożartych meneli. Jak to kuźwa jest możliwe? W Holandi ludziki zapieprzają
    na rowerkach i też jakoś rowerzyści nie są dziesiątkowani przez samochody.
    Co ciekawe nie trzeba włączać świateł w dzień i jakoś tak dziwnie się
    składa, że sobie radzą.

    ps
    Pewnie za tydzień czy dwa mi minie wqrwienie i się przyzwyczaję, ale póki
    co muszę to z siebie to wyrzucić ;)

  • 28. Data: 2011-08-14 21:40:32
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > co do parkowania to u nas panuje jeden z nawiększych bajzli w
    > cywilizowanym świecie
    W cywilizowanym powiadasz ?
    No chyba ze masz na mysli przebite opony i podrapany lakier ;)

  • 29. Data: 2011-08-14 21:45:16
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Można palić na ulicy i deptać trawniki a
    > nawet robić grila w parku. I jakoś nie widać tam wypalonej trawy, syfu i

    Pewny jestes? Bo znajomy ztcw dorabiajac dorywczo jako "ogrodnik"
    u dojczlanda utylizowal przez podpalenie kupke lisci w ogrodzie
    co skonczylo sie wizyta policaj i ppoz ;)

  • 30. Data: 2011-08-14 23:55:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 23:45:16 +0200, Waldek napisał(a):

    > Pewny jestes? Bo znajomy ztcw dorabiajac dorywczo jako "ogrodnik"
    > u dojczlanda utylizowal przez podpalenie kupke lisci w ogrodzie
    > co skonczylo sie wizyta policaj i ppoz ;)

    Pewny jestem. No cóż jedni grilują za pomocą urządzenia zwanego grilem inni
    na ziemi paląc liście przy okazji robiąc zasłonę dymną w całej dzielnicy.
    To są tzw. różnice cywilizacyjne.
    Nie zdziwiłbym się gdyby przyjechał jeszcze pan w białym kitlu ;)