  • 11. Data: 2004-06-01 16:30:56
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Mój bankomat PKO BP _czasami_ ma 10zł. Poczytaj grupę, dowiesz się od
    > czego zależy możliwość wypłaty 10zł, 20zł czy 50zł. Aha - teraz możesz
    > sobie iść do agencji PKO (jest tego na pęczki) i wypłacić 7.50 jesli
    > chcesz. Tylko się nie przesadzaj z tym piwem :)

    Dziwne bo u mnie w zyciu 10 zl nie uswiadczylem podczas gdy jeszcze w
    czasach studiow majac konto w BSK nie bylo z tym problemow. To 10 zl nie
    jest meritum sprawy tylko drobna niedogodnoscia, ktora w polaczeniu z
    wieloma innymi klopotami doprowadza do szalu. Zreszta kiedy wyskakujesz z
    pracy po kilka bulek potrzebujesz od razu wyciagnac 20 zl? Az tylu bulek to
    ja nie zjem .... chyba, ze do piwa.

    Szymon

  • 12. Data: 2004-06-01 16:32:18
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > jaja to by były jakby PKO się łączyło z Citi ;)

    No jasne to juz bym w ogole zlotowki w domu nie ujrzal ....

    Szymon

  • 13. Data: 2004-06-01 16:32:55
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > oraz firmowego długopisu.

    a sa? :>

    Szymon

  • 14. Data: 2004-06-01 16:35:15
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Shilon Azrael napisał(a):

    > Czy ktos wie kiedy wreszcie Inteligo zacznie wyplacac kase z bankomatow??

    Bylam w bankomacie przed chwila - 18:34 - dalej nie wyplaca.
    pzdr
    A.

  • 15. Data: 2004-06-01 16:35:27
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Szymon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Inteligo i jego troska o klienta!

    > W dniu dzisiejszym PKO BP postanowilo polaczyc oferty swoich kont
    > internetowych w jedną całość. Pewnie klienci E-PKO się z tego powodu
    cieszą
    > .... szkoda tylko, że użytkowników Intligo spotkały przy okazji same
    > nieprzyjemności.

    jaja to by były jakby PKO się łączyło z Citi ;)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-06-01 16:37:40
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Dziwne bo u mnie w zyciu 10 zl nie uswiadczylem podczas gdy jeszcze w
    > czasach studiow majac konto w BSK nie bylo z tym problemow. To 10 zl nie
    > jest meritum sprawy tylko drobna niedogodnoscia,

    No to po co tak krzyczysz i gazetom jakimiś 10zł glowę zawracasz?

    > ktora w polaczeniu z
    > wieloma innymi klopotami doprowadza do szalu.

    Zmień bank.

    > Zreszta kiedy wyskakujesz z
    > pracy po kilka bulek potrzebujesz od razu wyciagnac 20 zl? Az tylu bulek
    > ja nie zjem .... chyba, ze do piwa.

    Jeśli Ci się chce, idź do kierowniczki i zapytaj czemu nie kaze swoim
    pracownikom uzupełniać 10złotówkami bankomatu.

    [OT] Kilka butelek powiadasz? no, jesli to w okolicach 4, to już 10zł może
    być za mało ;)

    A poważnie - takie drobne to człowiek zawsze powinien mieć w kieszeni.
    CHocby po to , żeby zapłacić za bułki i gazetę (vide inny wątek).

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2004-06-01 16:42:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Szymon napisał:

> [...]
    > pracy po kilka bulek potrzebujesz od razu wyciagnac 20 zl? Az tylu bulek to

    Tak sobie zerkam na to co piszesz (bo czytac w calosci sie tego nie da)
    i sie zastanawiam o co wasciwie Ci chodzi. W wielu bankach najnizszy
    nominal w bankomacie to 50 zl i jest OK.

    W sumie dziwie sie, ze banki jeszcze laduja male nominaly do bankomatow.
    Przeciez to wiecej roboty i trzeba czesciej napychac bankomat - czyli
    wieksze koszty. IMHO calkowicie bez sensu.

    Bartol

  • 18. Data: 2004-06-01 16:49:29
    Od: "Shilon Azrael" <s...@p...onet.pl>

    Ja bylem kilka minut temi i nadal nie ma:/
    Skur******!! Wlasnie koncze wypelniac formularz do mBanku.
    Do tego jeszcze od jakies 15 minut dostaje sms-y ze niby dwie godziny temu
    wyplacilem 50 zlotych a minute pozniej kolejny sms i info ze transakcja
    zostala odblokowana i jednak mam ta kase (?!?!?!?!?!?) Mam tak juz z 20
    sms-ow od inteligo!! Kur**
    Ktos tu pisal zeby sie nie denerwowac bo polaczenie systemow itp. A ja ci
    powiem ze nie mam przy sobie gotowki, nie moge jej wyplacic z bankomatu i
    zaplacic karta w sklepie!!! JESTEM KLIENTEM tego banku i gowno mnie obchodzi
    jakies system czy systemy! To co sie stalo bylo calkowicie do przewidzenia.
    Jesli wiedzieli albo przewidywali ze sobie nie poradza to powinienem kilka
    dni wczesniej dostac info od tych palacow. To calkowity skandal, ze
    INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms
    (przeciez ja place za ten serwis sms-owy!!!) Zeby sie o tym dowiedziec
    powinienem wejsc na ich strone (kazdy na pewni codziennie zaglada na strone
    inteligo- buahahahaah)
    W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    pzdr
    Shilon

  • 19. Data: 2004-06-01 16:57:36
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Wlasnie koncze wypelniac formularz do mBanku.
    > W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo-

    I to jest bardzo racjonalne podejście. We wspomnianej konkurencji
    spodziewaj się tego co miesiąc około 10tego ;)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-06-01 17:13:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Szymon napisał:

    > PS. Jeśli uda mi się w ogóle dodzwonić do serwisu inteligo zażyczę sobie
    > przeprosin na piśmie i rekompensaty za stracony czas, nerwy i niepoważne
    > traktowanie użytkowników!

    Straszne. Poza tym wszyscy zdrowi ?