  • 1. Data: 2008-10-03 21:17:24
    Temat: PANIKA NA RYNKACH
    Od: "TOMMY" <t...@o...pl>

    Co sądzicie nt aktualnej sytuacji dot polskich banków. Media ostro podkręcają
    atmosferę, ludzie panikują... Kasa ucieka z funduszy. Jak jest w bankach naprawdę?

  • 2. Data: 2008-10-03 21:25:12
    Temat: Re: PANIKA NA RYNKACH
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "TOMMY" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie nt aktualnej sytuacji dot polskich banków. Media ostro
    > podkręcają
    > atmosferę, ludzie panikują... Kasa ucieka z funduszy. Jak jest w bankach
    > naprawdę?

    Ja uważam, że naprawdę nie ma żadnego istotnego zagrożenia.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-04 07:11:37
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "MarekZ"

    > Ja uważam, że naprawdę nie ma żadnego istotnego zagrożenia.
    >
    > marekz
    Krotko to skomentuje:

    hahaha...

    Pester

  • 4. Data: 2008-10-05 21:22:02
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > Co sądzicie nt aktualnej sytuacji dot polskich banków. Media ostro podkręcają
    > atmosferę, ludzie panikują...

    Powoli sam jej ulegam.

    http://www.google.pl/search?
    hl=pl&q=ING+Polska+jest+bliskie&btnG=Szukaj+w+Google
    &lr=

    Info pierwsze od góry. Albo pisze prawdę albo do paki z nim.

    A.

  • 5. Data: 2008-10-05 21:50:05
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "A" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.google.pl/search?
    > hl=pl&q=ING+Polska+jest+bliskie&btnG=Szukaj+w+Google
    &lr=

    > Info pierwsze od góry. Albo pisze prawdę albo do paki z nim.

    Nie wierzę w komentarze na Onecie. Może jakby mieli problem z płynnością,
    zostawiliby prezydencką lokatę?