  • 1. Data: 2002-12-11 16:37:45
    Temat: PAYPAL - pomozcie!
    Od: k...@o...pl

    Czy mozecie mi w jakis przystepny sposob pomoc w powyzszej sprawie?

    Zamowilem na Yahoo.com towar za 46 $ i forme platnosci wybralem PayPal, bo ....
    ktos mi nagadal, ze zaplace przy odbiorze ;-)))))) SIC!!!! Dzisiaj
    postanowilem to zbadac i widze na grupach dysk., ze z tym systemem sa same
    problemy; ze on w Polsce nie dziala, ze trzeba w formularzu wpisywac, ze Krakow
    lezy w Niemczech itd. itp. Acha... i ze ten system powiazany jest jakos z karta
    kredytowa.

    Moja sytuacja wyglada nastepujaco:
    mam konta w mBanku, Multi i NIEMIECKIEJ SPARKASSE (dostep Online). VIse mam
    tylko Electron.

    Jakie sa mozliwosci zaplacenia za ten towar? Gdzie trzeba sie ewentualnie
    zarejestrowac na tym Paypalu..?

    Sorry, za pewnie bardzo laicki tekst, ale NIEZMIERNIE MI NA TYM ZALEZY, bo
    chcialbym zakupy ujrzec jeszcze przed Swietami.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-12-11 17:13:00
    Temat: Re: PAYPAL - pomozcie!
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Czy mozecie mi w jakis przystepny sposob pomoc w powyzszej sprawie?
    >
    > Zamowilem na Yahoo.com towar za 46 $ i forme platnosci wybralem
    > PayPal, bo .... ktos mi nagadal, ze zaplace przy odbiorze ;-))))))

    a czemu ten j... PayPal nas tak olewa ;(

    tez chcialem miec tam konto ale te cyrki .... brrr

    --
    @ >/ 50zl czeka ...
    @ zobacz, możesz tylko zyskać : http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/

  • 3. Data: 2002-12-11 20:33:01
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

    > a czemu ten j... PayPal nas tak olewa ;(
    >
    > tez chcialem miec tam konto ale te cyrki .... brrr

    może się weźmy skrzyknijmy i jakąs petycję do nich napiszmy - podpiszmy ?

    ostatecznie każdy z nas gdy wysyła do nich maila kiedy będzie w Polsce
    paypal dostaje tylko standardowego gotowca numer 17

    <tryb podwyższonego optymizmu włączony>

    ale może gdy taki paypal zobaczy ilu klientów w Polsce go pragnie to coś sie
    zmieni

    <tryb podwyższonego optymizmu wyłączony>

    choć to oczywiście mało prawdopodobne