-
1. Data: 2005-04-24 16:08:37
Temat: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: "Derrick" <d...@v...pl>
W ostatnich dniach zainteresowałem się ofertą Banku Pekao S.A. Na stronach www
sprawdziweł podstawowe informacje dotyczące usługi rachunku Eurokonto VIP i
wysłałem prośbę o telefoniczny kontakt doradcy bankowego. Poniżej odpowiedź
przedstawiciela banku:
"EM/CBE/05 04/1016
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana korespondencje przede wszystkim informuje, że Bank Polska
Kasa Opieki SA NIE JEST BANKIEM INTERNETOWYM. Nie ma więc mozliwości otwarcia
rachunku w naszym Banku przez INTERNET, za pomocą e-mailowej aplikacji.
Nie ma możliwości otwarcia rachunku w Banku Pekao SA drogą e-mailową (przez
Internet), telefoniczna czy faksem, gdyż te formy kontaktu nie gwarantują
możliwości jednoznacznej, nie budzącej żadnych wątpliwości - mozliwości
zidentyfikowania Klienta.
Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe VIP są otwierane i prowadzone w
placówkach operacyjnych(stacjonarnych) Banku Pekao SA.
Jeśli więc jest Pan zainteresowany otwarciem rachunku
oszczędnościowo-rozliczeniowego VIP - proszę w tej sprawie kontaktować się
(zgłosic się/ odwiedzic - najblizszą Pana miejsca zamieszkania czy pracy -
placówke Banku Pekao SA.
Obszerne informacje o rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym VIP - znajdzie Pan
na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl , w
linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
Przepraszam, że nie przesyłam Panu tych informacji, ale - ponieważ znajdują sie
one na ogólniedostępnych stronach internetowych naszego Banku - ich "kserowanie"
i przesyłanie - mijałoby się z celem, a takze ze skrótową z natury -
korespondencją e-mailowa.
W razie pytań - prosze o ponowny kontakt e-mailowy lub też prosze o kontakt
telefoniczny z Infolinia Banku Pekao SA,
pod numerami:
INFOLINIA BANKU 0-801 365 365
(dla dzwoniących z zagranicy i z mobile(telefonu komórkowego): (+48 ) (42) 68 38
232), w godz. 7.00 do 22.00 we wszystkie dni tygodnia.
Z poważaniem
*****************".
Podziękowałem za odpowiedź i ponownie wyraziłem chęć odbycia rozmowy
telefonicznej (na początek) z doradcą klientów. I otrzymałem, kolejną
wyczerpującą i zachęcającą do korzystania z usług Banku Pekao S.A., odpowiedź:
"EM/CBE/05 04/1031
Szanowny Panie,
Bank Polska Kasa Opieki SA posiada w kraju ponad 800 placówek
operacyjnych(stacjonarnych, nie internetowych), w których są otwierane i
prowadzone rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe Eurokonto VIP.
Wprawdzie podał Pan numer telefonu do siebie, ale wskazanym byłoby, aby podał
Pan chocby miasto, w którym Pan mieszka lub tez nazwę miejscowości, w której -
najbliżej Pana miejsca zamieszkania -
znajduje się placówka Banku Pekao SA.
Wówczas - być może - ułatwiłbym Panu kontakt, przekazując Pana dane( i numer
telefonu) - do tejże placówki.
Przede wszystkim jednak radziłbym Panu - znalezienie chwili czasu i osobistą
wizytę w tejże placówce operacyjnej - co zaowocuje zapewne otwarciem rachunku
oszczednościowo-rozliczeniowego Eurokonto VIP , jak to się mówi - "od reki".
Ewentualny kontakt telefoniczny doradcy nie wniesie nic nowego; do otwarcia
każego rachunku - konieczna jest osobista wizyta osoby Wnioskującej o otwarcie
rachunku, także rachunku Eurokonto VIP.
Podstawowe informacje o Eurokoncie VIP znajdzie Pan - jak pisałem w poprzedniej
korespondencji -
na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl
, w linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
Sa to naprawdę obszerne informacje i - ponownie zachęcam Pana do zapoznania się
z nimi.
W razie pytań -nawet bardzo szczegółowych - prosze o ponowny kontakt e-mailowy
lub też prosze o kontakt telefoniczny z Infolinia Banku Pekao SA, pod
numerami:INFOLINIA BANKU 0-801 365 365
(dla dzwoniących z zagranicy i z mobile(telefonu komórkowego): (+48 ) (42)68 38
232), w godz. 7.00 do 22.00 we wszystkie dni tygodnia.
Postaramy się odpowiedziec na Pana pytania - konsultując sie z doradca bankowym.
Z poważaniem
************".
Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. Nie
zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.
Zarządzającym Bankiem Pekao S.A. życzę wielu sukcesów w realizacji tej
wyjątkowej strategii mającej na celu, jak sądzę, pozyskiwanie nowych klientów :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-04-24 18:46:00
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: "Piotr W" <t...@o...pl>
Użytkownik "Derrick" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
[ . . . ]
> Zarządzającym Bankiem Pekao S.A. życzę wielu sukcesów w realizacji tej
> wyjątkowej strategii mającej na celu, jak sądzę, pozyskiwanie nowych
klientów :)
I TAK MA BYĆ
właśnie o to chodzi ;-)))
--
Piotr W.
t...@o...pl
( usun z adresu: "WYTNIJ_ten_TEKST"
-
3. Data: 2005-04-24 20:07:41
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Derrick wrote:
> Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. Nie
> zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
> korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.
I to właśnie chodzi w tym całym kapitalizmie.
-
4. Data: 2005-04-24 20:19:21
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>
"witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
news:d4guae$eo$3@inews.gazeta.pl...
> Derrick wrote:
> > Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich
usług. Nie
> > zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
> > korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.
>
> I to właśnie chodzi w tym całym kapitalizmie.
polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to potem
jest bardzo przyjemnie.
Pozdr
-
5. Data: 2005-04-25 05:58:04
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d4gv0n$6ie$1@inews.gazeta.pl...
> polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
> potem jest bardzo przyjemnie.
A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?
Renata
-
6. Data: 2005-04-25 06:00:30
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>
Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d4gv0n$6ie$1@inews.gazeta.pl...
>> I to właśnie chodzi w tym całym kapitalizmie.
>
> polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
> potem
> jest bardzo przyjemnie.
>
Mam konto VIP od blisko 3 lat. VIP oprocz tego, ze jest drogie, jest dobre
dla tych, co lubia wszystko zalatwiac w oddziale - wtedy jest przyjemnie.
Straszny balagan tam maja. Zdecydowalam sie na PKO SA jedynie ze wzgledu na
siec bankomatow.
Pozdrawiam
parrot
-
7. Data: 2005-04-25 07:31:38
Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>
Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> news:d4gv0n$6ie$1@inews.gazeta.pl...
> > polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
> > potem jest bardzo przyjemnie.
>
> A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?
>
> Renata
Również mam ten rodzaj Eurokonta od 2 lat, a samo Eurokonto od jego
powstania, czyli od 1996 roku. Część spraw w Pekao musi załatwić się
osobiście np. założenie rachunku, podobnie jak w bankach elektronicznych
trzeba ruszyć litery i iść na pocztę. Jaka więc różnica między wizytą w
oddziale a czekaniem na listonosza z kopią papierów do podpisania i
odniesienie w ząbkach jej na pocztę? W tym przypadku jest jeszcze więcej
zachodu. Nikt jeszcze w kraju nie załatwia spraw na telefon.
Do Eurokonta przekonałem się po kilkuktotnym skorzystaniu z dobrodziejstw
pakietu pomocnego. Podobny pakiet Elvii oferuje tylko Lukas, ale w trochę
mniejszym wymiarze.
Porównałem sobie oferty banków oferujących obsługę indywidualną i naprawdę
Pekao nie wypada tu najgorzej, ale liderem też nie jest.
Jak się domyślam,inicjatorowi wątku chodziło pewnie o to, że nikt z Pekao SA
nie zgłosił się telefonicznie, osobiście itd. do potencjalnego klienta.
Mam bardzo złe doświadczenie z mBankiem. Chciałem przenieść kartę z innego
banku do nich właśnie, a sprawę poprzez pana agenta załatwiałem pół roku. Po
wielkich interwencjach załatwiłem wreszcie kartę.
Mimo wszystko, wolę mieć człowieka w banku, który załatwi wszystkie moje
sprawy tak jak należy i płacić za to 17 zł miesięcznie niż płacić nic i
ewentualnie użerać się z kimś na odległość. To moja osobista opinia. Każdy
ma wolny wybór, prawda?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/