  • 1. Data: 2003-08-18 20:57:21
    Temat: [PEKAO SA] "dziwny przelew"
    Od: "Maciej Montewski" <m...@m...net>

    Hej ho

    Korzystajac z wieczorowej pory i faktu iz infolinia dziala do 22 i
    niewiele byli w stanie nawet mi powiedziec bo "danych nie ma jeszcze w
    systemie", mam pytanie. Bawiac sie "dobrodziejstwem" jakim jest
    telepekao24 i ogladajac ostatnie operacje znalazlem tajemniczy "PRZELEW"
    ze znaczkiem - na poczatku ;]. Zaznaczam, ze jedyne operacje to wyplata z
    bankomatu w tym dniu, kartami nie place, przelewow nie wykonuje... Zetknal
    sie ktos z czyms podobnym w tym banku? Bo nie sadze zeby wyplata z
    bankomatu Euronetu mogla byc zaksiegowana po 2 dniach od operacji w ten
    sposob.
    Tak, wiem. Oddzial jest czynny od 8.30 i dopiero sie dowiem dokladnie
    o ktorej, kto i do kogo ;] Ale to jeszcze ponad 9 godzin ;]

    m.

  • 2. Data: 2003-08-18 21:08:54
    Temat: Re: [PEKAO SA] "dziwny przelew"
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    Użytkownik Maciej Montewski napisał:

> [...]
    > Tak, wiem. Oddzial jest czynny od 8.30 i dopiero sie dowiem dokladnie
    > o ktorej, kto i do kogo ;] Ale to jeszcze ponad 9 godzin ;]

    Oczywiście, że wypłata z bankomatu może być tak opisana w Pekao SA.
    Miałem jeszcze dziwniejsze opisy. Dwa dni zwłoki jest do przyjęcia.
    M. in. przez te dziwaczne opisy i tajemniczość na wyciągach
    zrezygnowałem z usług tego banku. No, może jeszcze coraz wyższe opłaty,
    niemożność skutecznego zamknięcia płatności "opłat stałych" (pisałem o
    tym; dot. TP SA) i inne atrakcje skutecznie mnie zniechęciły.

    Cz. Bajer