  • 1. Data: 2003-03-25 11:21:15
    Temat: PEKAO klienci uciekaja ...
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie !
    Zamknalem rachunek, moja zona zamknela, znajomy,
    kolega, a jak sie idziesz i zapytasz to gdzie tam ? Pan jest jedyny.
    Chyba po ostatnich podwyzkach to im masa ludzi ucieknie.
    Marek

  • 2. Data: 2003-03-25 11:30:40
    Temat: Re: PEKAO klienci uciekaja ...
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >kolega, a jak sie idziesz i zapytasz to gdzie tam ? Pan jest jedyny.
    >Chyba po ostatnich podwyzkach to im masa ludzi ucieknie.

    Ja niestety nie - mam oddzial PeKaO w moim bloku i lenistwo zwyciezylo. Za to
    kolejki jakby mniejsze ;-)
    Za to nawialem tydzien temu z PKO BP (fajnie, ze zamykaja konta od reki - za to

    atalna procedura "niszczenia" karty). Co prawda nie ucieklem za daleko, bo do

    Inteligo, ale jak ktos pisal na tej grupie: za duzy skok w sposobie obslugi
    moze zaszkodzic ;-).

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-03-25 12:04:30
    Od: p l <p...@w...pl>

    > Zamknalem rachunek, moja zona zamknela, znajomy,
    > kolega, a jak sie idziesz i zapytasz to gdzie tam ? Pan jest jedyny.
    > Chyba po ostatnich podwyzkach to im masa ludzi ucieknie.

    Nikt nie lubi jak go się w żywe oczy w bambuko robi,
    z kont klientów nabijają kabzę firmom ubezpieczeniowym,
    z którymi musimy walczyć na każdym kroku i mówią że to
    dla nas niesamowity zysk. Może nie same podwyżko-składki tak ludzi
    wkurzają jak siłowy, na granicy szantażu (godzisz się albo rozwiązujesz
    umowę o prowadzeniu Eurokonta) sposób ich wprowadzania.

    A że klienci od nich uciekają to niezaprzeczalny fakt.

    p l

  • 4. Data: 2003-03-25 12:08:57
    Od: t...@w...pl

    > Może nie same podwyżko-składki tak ludzi
    > wkurzają jak siłowy, na granicy szantażu (godzisz się albo rozwiązujesz
    > umowę o prowadzeniu Eurokonta) sposób ich wprowadzania.

    Można wiedzieć co konkretnie "zmalowali"

    Tom

  • 5. Data: 2003-03-25 12:33:50
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > kolega, a jak sie idziesz i zapytasz to gdzie tam ? Pan jest jedyny.
    > Chyba po ostatnich podwyzkach to im masa ludzi ucieknie.

    Teraz to chyba większość bankow ma problem z utrzymaniem klienta. Moja mama,
    która jest emerytka, zamknęła rachunek rachunek w BPH. Rocznie Bank pobieral
    oplate 120 zl. Moja mama obliczyla sobie ze za to, to ona woli sobie kupic
    bluzke.
    Z limitu w saldzie debetowym nie korzystala, przelewow nie dokonywala, odsetek
    z tego nie miala zadnych ( przepraszam 0,25% w stos.rocznym) . No to
    parafrazując &#8211; po co przepłacać? Szkoda nog na bieganie do bankomatu po
    pieniadze. Zreszta, to pośrednio bankomat- a konkretnie obligatoryjna oplata
    za tzw. &#8222;bezpieczna transakcje&#8221; przwazyla szale . Moja mama nie chciala
    by
    Bank narzucal jej cos bez jej zgody. Dlatego przeprosila się z listonoszem.

  • 6. Data: 2003-03-25 12:37:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    p l wrote:
    > A że klienci od nich uciekają to niezaprzeczalny fakt.

    No ale ja wlasnie nie wiem jak to jest z tymi danymi, ktore oni
    podaja. Wedlug nich w zeszlym roku im calkiem niezle nowych klientow
    przybylo.
    Wiec chyba jest tak, ze uciekaja jedni,ale na ich miejsce przychodzi
    dwa razy tyle...
    Rotacja chyba jednak musi byc niezla :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-03-25 12:39:12
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    napisał w wiadomości news:b5pif1$40b$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przybylo.
    > Wiec chyba jest tak, ze uciekaja jedni,ale na ich miejsce przychodzi

    Przykład z mojej pracy
    Jakieś 2 - 3 lata temu jakieś 90% miało eurokontoWWW
    obecnie ostatni już są w ostatniej fazie likwidacji konta lub w ciągu 2-3
    miesięcy je zlikwidują
    Pozdr
    MariuszJ

  • 8. Data: 2003-03-25 12:52:24
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    odsetek
    > z tego nie miala zadnych ( przepraszam 0,25% w stos.rocznym) .

    jakas nowa matematyka ?
    12 x 4,5 = 120 ????

  • 9. Data: 2003-03-25 13:13:47
    Od: l...@o...pl

    > jakas nowa matematyka ?
    > 12 x 4,5 = 120 ????

    Troszke sobie zaokraglilam. Dokladnie to wychodzi 114 zl.
    Za korzystanie z konta 7,50 ( w tym oplata za limit z ktorego nigdy nie
    korzystala- a ktory kiedys byl bezplatny).
    + 2 zl za pakiet bezpieczne transakce

    Likwidujac limit i tak wychodzi rocznie 78 zl. Troche skromniejsza bluzka.

  • 10. Data: 2003-03-25 14:28:52
    Od: k...@...pl

> [...]
    > Jakieś 2 - 3 lata temu jakieś 90% miało eurokontoWWW
    > obecnie ostatni już są w ostatniej fazie likwidacji konta lub w ciągu 2-3

    Co za zbieg okoliczności... :-)

    Też mam zamiar pod koniec miesiąca zamknąć Eurokonto WWW... to nie może być
    przypadek ;-)

    Niedługo zostaną tam chyba tylko konta pracowników.

    Pzdr