  • 21. Data: 2004-06-26 18:40:10
    Temat: Re: PEKAO24
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciek <f...@i...pl> wrote:
    > Ostatnio czytalem troche o PKO BP i aferach w nim oraz o tym jak sie tam
    > dobiera ludzi do pracy.
    > Wiec ten bank wogole nie wchodzi w rachube!

    Ale Ci ludzie z PKO BP wcale nie pracują przy Inteligo raczej. Myslę
    że Inteligo ma ludzi odziedziczonych po Inteligo-BGB i Inteligo w
    ogóle nie przesiąkło PKOBP-owską beznadzieją, coś jak HongKong w
    Chinach, więc nie masz się co martwić.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 22. Data: 2004-06-26 20:29:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jest tanszy ale to jest dokladnie to samo co PEKAO24 identyczny
    badziewiasty
    > interfejs

    Pal diabli interfejs. Dla mnie ma znacznie mniejszą użyteczność + brak
    zleceń stałych (takich jak w PekaoSA) :( Gdyby nie to, to bym się przenióśł,
    bo po co płacić 11,5/miesiąc miast 4/miesiąc?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 23. Data: 2004-06-27 08:58:11
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Maciek" <f...@i...pl> napisała:

    >PEKAO ma dosyc duzo oddzialów w calej Polsce.
    >Jak dotad to wszedzie gdzie bylem byl bankomat a nawet czesto i oddzial. To
    >jest chyba jedyny powod ze mam jeszcze tam swoje konto.
    >Bankomat z ktorego moge wybierac bez prowizji kase z mBanku jest tylko jeden
    >w miescie i to w takim miejscu ze mi nie odpowiada a placic ciagle prowizje
    >za wybieranie kasy to chyba przesada.

    Pisałem to w kontekście wybierania z konta dużej kasy na raz. Wiadomo że
    nie ma banku który by był najlepszy dla wszystkich, bo ludzie mają różne
    potrzeby i w różnych miejscach mieszkają.

    PS. Nie ślij mi kopi na priva

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 24. Data: 2004-06-27 13:24:38
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > Ale Ci ludzie z PKO BP wcale nie pracują przy Inteligo raczej. Myslę
    > że Inteligo ma ludzi odziedziczonych po Inteligo-BGB i Inteligo w
    > ogóle nie przesiąkło PKOBP-owską beznadzieją,
    Ale obawiam sie ze z czasem przesiaknie. Powoli ale skutecznie beda
    wprowadzac swoich ludzi.
    Nie wiem czy czytales raport Fundacji Batorego na temat naboru urzednikow.
    PKO BP to tak ja urzad.
    Zapraszam do lektury:
    http://www.batory.org.pl/korupcja/index.htm

  • 25. Data: 2004-06-27 13:26:57