  • 1. Data: 2007-07-07 16:45:32
    Temat: PESEL w numerze rachunku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    miało tak być, a chyba w żadnym banku tak nie ma.
    a było by to bardzo wygodne...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-07-07 17:14:54
    Temat: Re: PESEL w numerze rachunku
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 7 Jul 2007 18:45:32 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    >miało tak być, a chyba w żadnym banku tak nie ma.
    >a było by to bardzo wygodne...

    Serio? Każdemu, komu płacisz przelewem, chciałbyś podawać jednocześnie
    swój PESEL? To dlaczego po prostu nie umieścisz go w swojej sygnaturce
    i na stronie WWW (jeśli taką masz)?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2007-07-07 18:43:55
    Od: James Tiptree <JT*@onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > miało tak być, a chyba w żadnym banku tak nie ma.
    > a było by to bardzo wygodne...

    Nigdy nie słyszałem, żeby miało tak być.

    --
    Tip

  • 4. Data: 2007-07-07 19:21:07
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Nigdy nie słyszałem, żeby miało tak być.

    WW vw banku możesz taką opcje wybrać (patrz form online)

  • 5. Data: 2007-07-07 22:02:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 07 Jul 2007 19:14:54 +0200, od Maciej Bojko :

    > Serio? Każdemu, komu płacisz przelewem, chciałbyś podawać jednocześnie
    > swój PESEL? To dlaczego po prostu nie umieścisz go w swojej sygnaturce
    > i na stronie WWW (jeśli taką masz)?

    Niestety funkcjonowanie na codzień wymaga podawania PESELa w wielu
    miejscach, przy zakupie telefonów kom., przy zakładaniu konta, przy
    podpisywaniu umów

  • 6. Data: 2007-07-08 06:02:11
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    >
    > Niestety funkcjonowanie na codzień wymaga podawania PESELa w wielu
    > miejscach, przy zakupie telefonów kom., przy zakładaniu konta, przy

    I robisz to codziennie? Te zakładanie kont?

    --
    Wojciech Bancer

  • 7. Data: 2007-07-08 19:57:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości: ...
    >miało tak być, a chyba w żadnym banku tak nie ma.
    >a było by to bardzo wygodne...

    ...dla kogo?
    Jako opcja - czemu nie. Bo obligatorjnie to mam nadzieję, że nigdy.

    Wystarczy kłopotów z tym że doklejają adres nadawcy (na szczęście
    nie wszystkie...) a właściwie z tym, że odbiorca może go
    potraktować poważnie albo ubzdurał sobie, że chce tego adresu w przelewie.

    Arek