  • 1. Data: 2010-10-08 20:52:07
    Temat: PGE
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko
    o dopalaczach ?
    Z.

    --
    Rynek oszukuje nas, oszukuje cały czas!

  • 2. Data: 2010-10-08 21:58:09
    Temat: Re: PGE
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko
    > o dopalaczach ?
    > Z.

    Sądze, że prześladuje Cię jakaś mania. Może Mania.

  • 3. Data: 2010-10-09 03:33:52
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko
    > o dopalaczach ?

    Rząd ciągle kreuje dwie strony medialne - krzykliwą i drugą, mniej medialną,
    mniej popularną, ale będącą podstawą działania.
    W tym przypadku, ciężko ocenić która to strona, ale genezy dopatrywałbym się
    w usilnym domykaniu budżetu.
    "2012" co by nie znaczyło, sporo kosztuje.

  • 4. Data: 2010-10-09 09:46:58
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    duzo na rynek wpadnie akcji wiec ci co maja sprzedaja

  • 5. Data: 2010-10-09 12:49:03
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Zbyszek wrote:

    > co sądzicie o ekspresowej sprzedazy akcji, podczas gdy media gadają tylko
    > o dopalaczach ?
    > Z.

    Cóż, moje przewidywania jak na razie się sprawdzają: PGE poniżej rynku i tak
    pozostanie przez długi czas.

    --
    ichi

  • 6. Data: 2010-10-09 17:33:22
    Od: zbyszek <z...@o...pl>

    On 9 Paź, 14:49, ichi <a...@d...gh> wrote:

    > Cóż, moje przewidywania jak na razie się sprawdzają: PGE poniżej rynku i tak
    > pozostanie przez długi czas.
    >
    > --
    > ichi

    hm, od 4 maja do końca września PGE biło W20. Twoje przewidywania więc
    w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
    spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.
    Z.

  • 7. Data: 2010-10-10 09:55:12
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 9 Paź, 14:49, ichi <a...@d...gh> wrote:

> [...]

    w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
    spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.

    wystarczy ze duzo osob bedzie chcialo kupic bo jest taniej niz bylo i sie
    zmieni

  • 8. Data: 2010-10-10 11:27:04
    Od: ichi <a...@d...gh>

    zbyszek wrote:

> [...]
    > w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
    > spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.

    Miałem na myśli naprawdę długi czas. Mierzony latami. Wprawdzie historia PGE
    na GPW to niecały rok, ale mamy 20% w plecy (na chwilę obecną). WIG20 w tym
    czasie wzrósł ca. 12%. Dlatego piszę, że moje przewidywania jak na razie się
    sprawdzają.

    Sądzę, że wśród inwestorów jest zbyt dużo znaków zapytania i niepewności
    związanych z budową elektrowni atomowych (jakie będą koszty, kiedy ruszą
    poważniejsze prace, itd.). Najlepszym newsem w tej chwili byłaby chyba
    rezygnacja z tych planów w ogóle. Ja sam może wtedy wszedłbym w PGE.

    Ale kto wie... Technicznie patrząc, może uformuje się w najbliższym czasie
    drugie ramię ORGRa i PGE odleci (co nie znaczy, że będzie rosło szybciej niż
    średnia).

    Tymczasem wolę mniejsze spółki takie jak już zauważony OPN, jeszcze
    niedoceniony WOJ czy nieco spekulacyjny, ale z potencjalnie ogromną stopą
    zwrotu VIV z newconnect.

    --
    ichi

  • 9. Data: 2010-10-10 20:21:24
    Od: zbyszek <z...@o...pl>

    > na GPW to niecały rok, ale mamy 20% w plecy (na chwilę obecną). WIG20 w tym
    > czasie wzrósł ca. 12%. Dlatego piszę, że moje przewidywania jak na razie się
    > sprawdzają.

    wzgledem ceny emisyjnej to nieco inne % wychodzą.

> [...]
    > poważniejsze prace, itd.). Najlepszym newsem w tej chwili byłaby chyba
    > rezygnacja z tych planów w ogóle. Ja sam może wtedy wszedłbym w PGE.

    ale w okresie ostatnich miesiecy, gdy PGE rosło, to te wątpliwości nie
    przeszkadzały?
    Nie chce byc jakims orędownikiem spółki, tylko naprawdę nie widzę
    sensu sie babrać w uczuciach
    akcjonariuszy. Wole wykres. Wykres przebił w pewnym momencie linię
    spadków i kurs ruszył w górę.

    > Tymczasem wolę mniejsze spółki takie jak już zauważony OPN, jeszcze
    > niedoceniony WOJ czy nieco spekulacyjny, ale z potencjalnie ogromną stopą
    > zwrotu VIV z newconnect.

    to ciekawe typy, zerknę na nie. Pozdrawiam,

    Z.