  • 11. Data: 2009-11-25 21:27:34
    Temat: Re: PGE-czyli kiedy zagranicy skończysię "amunicja" czyli stabilizacja kursu po polsku
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Witaj,
    Panowie nie psujcie imprezy, bo się akurat czaję na ten walor :))) i po cichutku
    kibicuję sypaczom.

    P.S. Teraz zaczynam mieć wątpliwości czy akurat znowu przejdzie ten numer vide
    Enea...widać nie tylko ja się zaczaiłem...

  • 12. Data: 2009-11-26 12:26:38
    Od: RTJ <r...@g...com>

    On 25 Lis, 12:33, "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> wrote:
    > Ciekaw jestem kiedy wreszcie fundusze skupią te papiery od zagranicy?
    [...]

    A ja - drobny ciulacz - sprzedalem PGE za ok 26 złotych,
    a dzisiaj odkupilem za 24,33.
    Zobaczymy czy to byl dobry ruch...

    Pozdrawiam
    Romek

  • 13. Data: 2009-11-26 15:40:51
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    RTJ wrote:

    > A ja - drobny ciulacz - sprzedalem PGE za ok 26 złotych,
    > a dzisiaj odkupilem za 24,33.
    > Zobaczymy czy to byl dobry ruch...

    Mnie jako drobnego ciułacza w ogóle takie okazje nie interesują. Wybieram
    zwykle z 5 małych spółek i liczę, że podczas gdy 4 będą się bujać w
    okolicach poziomu zakupu, to piąta nabije 100% zysku :) Ale życzę
    powodzenia.