  • 1. Data: 2009-10-23 06:01:03
    Temat: PGE - jaka redukcja?
    Od: maruda <r...@n...com>

    Dziś rano w Radio TOK-FM w przeglądzie prasy (nie zapamiętałem z jakiej
    gazety) podano:
    "... banki udzieliły już 10mld kredytów" (na PGE).
    redukcja 40% ?
    ;)

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2009-10-23 08:02:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gazety) podano:
    > "... banki udzieliły już 10mld kredytów" (na PGE).

    Raczej 95 bo do 10mld kredytu dochodzi ~2mld wkładu własnego.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-10-23 08:24:51
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    marfi pisze:

    > Raczej 95 bo do 10mld kredytu dochodzi ~2mld wkładu własnego.

    Czy my tak samo liczymy?
    260mln akcji po 23zł, to jest blisko 6mld zł. Tak?

    A kredyty są udzielane z lewarem x10 - tak?

    Więc żeby doszło do redukcji 90%, to zamówień musiałoby być na 60mld. To
    trochę duża kupka kasy.

    [liczę tylko transzę dla drobnych inw.; dla grubych jest drugie tyle]

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 5. Data: 2009-10-23 08:42:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości

    >Czy my tak samo liczymy?

    Nie, "Przewiduje się, że inwestorom indywidualnym zostanie zaoferowane 10%
    akcji w ramach
    Oferty." czyli o wartości ok. 600mln.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-23 09:44:58
    Temat: Re: PGE - jaka redukcja? (i bankier.pl)
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    marfi pisze:
> [...]
    > wiadomości news:hbrpu3$4od$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie, "Przewiduje się, że inwestorom indywidualnym zostanie zaoferowane

    No fuckt ;)

    Na bankier.pl piszą 260mln akcji dla inw. ind., a na pgesa.pl - to, co
    przytoczyłeś. (To samo w moim BM).

    Nieźle.
    Chyba sobie zablokuję bankier.pl na firewall'u ;) To niebezpieczna strona.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 7. Data: 2009-10-23 11:53:21
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Info : w Niemczech od czasu reklamowania akcji Deutsche Post przez media ,jest
    zabronione tego typu medialnych rekomendacji (naganiania przez media ) mase
    ludzi stracilo na tej inwestycji .
    to tylko tak dla przemyslenia
    szacunek dla wszystkich
    R.B