  • 1. Data: 2009-10-20 18:51:25
    Temat: PGE - zapisujecie się?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    planujecie zapis na akcje PGE czy zysk z lokat jest zadowalający? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-20 19:24:49
    Temat: Re: PGE - zapisujecie się?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

  • 3. Data: 2009-10-20 20:09:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:hbl0rg$2i8a$1@opal.icpnet.pl

    > witam

    Cześć Robert! :)

    > planujecie zapis na akcje PGE czy zysk z lokat jest zadowalający? ;-)

    Kiedyś w jednej z dyskusji napisałem, że na inwestycje w GPW przeznaczyłem
    10K PLN (mogę je strącić, zyskać itp.). W chwili obecnej cały kapitał + zysk
    jest wpakowany w akcje KGHM, Lotos i CEZ :] (może debil jestem?). Może masz
    złotą kulę i odpowiesz mi na pytanie:
    1. Kiedy wyjść z ww. inwestycji?
    2. Czy kapitał + zysk wpakować w całości w PGE czy też stworzyć sobie
    stricte elektro - energetyczny portfel w postaci CEZ + PGE - w końcu na
    energetyce nie ma bata stracić ;)

  • 4. Data: 2009-10-20 20:11:46
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > planujecie zapis na akcje PGE

    Ja się zastanawiam, tylko nie wiem gdzie najlepiej wziąć na to kredyt ?
    Jakieś propozycje, lub odradzenie tej inwestycji.

    Damian

  • 5. Data: 2009-10-20 20:14:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:hbl2go$log$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Zysk z lokat jest zadowalający.

    :) I to jeszcze bezbelkowej! Miodzio to wygląda :)

  • 6. Data: 2009-10-20 20:20:04
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Damian Niusy wrote:

    > Ja się zastanawiam, tylko nie wiem gdzie najlepiej wziąć na to kredyt ?
    > Jakieś propozycje, lub odradzenie tej inwestycji.

    Jak chcesz brać kredyt to zdecydowanie odradzam.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2009-10-20 20:23:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hbl61f$1rh$4@news.onet.pl...

    > Jak chcesz brać kredyt to zdecydowanie odradzam.

    Ale redukcja moze byc taka, ze ani zlotowka z kredytu nie pojdzie na zakup
    akcji. Kredyt bedzie tylko do lewarowania wielkosci zlecenia.

    Podrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-10-20 20:42:54
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Ale redukcja moze byc taka, ze ani zlotowka z kredytu nie pojdzie na zakup
    > akcji. Kredyt bedzie tylko do lewarowania wielkosci zlecenia.

    Ale prowizję od kredytu zaplacisz . Nieprawdaż ?
    pozd
    as

  • 9. Data: 2009-10-20 22:19:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Ale prowizję od kredytu zaplacisz . Nieprawdaż ?
    > pozd

    Ale prowizja to około 0,3% zapewne.

  • 10. Data: 2009-10-21 10:48:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale prowizję od kredytu zaplacisz . Nieprawdaż ?

    Prawdaz. Ja np. mam zamiar wykorzystac dostepne liniowki roznego typu.
    Okresowe prowizje i tak place - czasem nawet za to, ze nie korzystam :) a z
    tytulu zlecenia zaplace tylko odsetki za okres od 28.10 do dnia przyznania
    akcji.
    Aczkolwiek sie waham jeszcze, czy w to wchodzic.

    Pozdrawiam
    SDD