  • 1. Data: 2004-11-24 02:23:02
    Temat: PIENIADZE Z KTORYCH NIE TRZEBA SIE ROZLICZAC...
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Witam
    interesuje mnie do jakiej kwoty nie trzeba udowadniac skad pochodza
    pieniadze? Szczegolnie mam na mysli przelewy bankowe poza granicami naszego
    kraju nie koniecznie w ZL.
    Wielkie dzieki za info.

    Bart

  • 2. Data: 2004-11-24 06:45:23
    Temat: Re: PIENIADZE Z KTORYCH NIE TRZEBA SIE ROZLICZAC...
    Od: "Mariusz J" <l...@g...pl>

    Użytkownik "B@rt" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesuje mnie do jakiej kwoty nie trzeba udowadniac skad pochodza
    > pieniadze? Szczegolnie mam na mysli przelewy bankowe poza granicami

    U nas w kraju są dwa progi
    pierwszy - zazwyczaj poniżej kilku złotych
    drugi - powyżej kilku milionów złotych, ale Ciebie to chyba nie dotyczy :-)
    skoro pytasz się na grupie.

  • 3. Data: 2004-11-24 10:24:48
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Mariusz J" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > pierwszy - zazwyczaj poniżej kilku złotych
    > drugi - powyżej kilku milionów złotych, ale Ciebie to chyba nie dotyczy

    A jeszcze pytając sie o drugi próg automatycznie się wpada w pierwszy ?

    Vizvary

  • 4. Data: 2004-11-24 14:46:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 07:45:23 +0100, Mariusz J naskrobał(a):

    bardzo ciekawe - jakaś podstawa prawna?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-11-25 09:08:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > bardzo ciekawe - jakaś podstawa prawna?

    Zarabiając miliony ma się własnego doradcę
    i nie pyta się o takie rzeczy na grupach?
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 6. Data: 2004-11-25 14:12:22
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> wrote in message
    > Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Zarabiając miliony ma się własnego doradcę
    > i nie pyta się o takie rzeczy na grupach?
    Co Wy tu najmądrzejszego wypisujecie. Jestem niemal pewny, że z 51000 trzeba
    się tłumaczyć. Nie pamiętam jaka jest granica, ale jeśli pójdziecie do banku
    zrobić przelew na taką kwotę to kasjerka będzie musiała wypełnić kilka
    "ekranów" informacji o Was, skąd kasa, dlaczego, za co. Takie przepisy.
    Normalni ludzie, którzy nie mają osobistych doradców finansowych często
    dzielą sobie przelewy z zgranicy dla spokoju jeśli są powyżej 10000. Granica
    to chyba 50000 tylko nie pamiętam czy pln czy euro;-)

  • 7. Data: 2004-11-25 15:00:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artur A. Surowiec napisał:

> [...]
    > dzielą sobie przelewy z zgranicy dla spokoju jeśli są powyżej 10000. Granica
    > to chyba 50000 tylko nie pamiętam czy pln czy euro;-)

    Bodajze 15k Euro. Kazda transakcja przekraczajaca te kwote jest/powinna
    byc zlaszana do GIFa, czy jakos tak (taki kolejny generalny inspektor od
    ksztaltu rolki papieru toaletowego). Przy czym dzielenie przelewow moze
    nie wystarczyc, bo mowa jest o kwocie transakcji. Czyli jesli bank uzna,
    ze 10 przelewow po 10 kzl to czesci jednej transakcji, to tez to do GIFa
    zglosi.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-11-27 14:49:39
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> skribis:

> [...]
    >zrobić przelew na taką kwotę to kasjerka będzie musiała wypełnić kilka

    Bo takie kwoty to sie przewozi w platynie, diamentach albo obligacjach
    watykanskich na okaziciela :-)))

    swoja droga, nie wyobrazam sobie czlowieka ktory idzie do okienka w banku
    i mowi: prosze mi zrobic przelew na 5.000.000 zl.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 9. Data: 2004-11-29 22:53:42
    Od: "wer" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    l.e:h <l...@...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > swoja droga, nie wyobrazam sobie czlowieka ktory idzie do okienka w banku
    > i mowi: prosze mi zrobic przelew na 5.000.000 zl.

    Z tego co ja pamiętam to graniczna kwota to 50.000 zł. Teoretycznie przy
    wpłatach wyższych kwot trzeba udowodnic pochodzenia. teoretycznie bo w
    praktyce robija sie na mniejsze kwoty i jak sie ktos nie doczepi to idzie.

    wer