  • 2. Data: 2003-05-28 08:33:31
    Temat: Re: PILNE!!! wzór wydruku przelewu elektronicznego z BPH PBK SA
    Od: j...@p...onet.pl

    > niech jakis posiadac sezama obejrzy to i sie wypowie...

    Tak faktycznie wygląda ichnie potwierdzenie.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-05-28 08:40:06
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    > Tak faktycznie wygląda ichnie potwierdzenie.
    Potwierdzam

    jba2

  • 4. Data: 2003-05-28 08:40:50
    Od: k...@w...pl

    > http://klub.chip.pl/petec/przelew.jpg
    >
    > niech jakis posiadac sezama obejrzy to i sie wypowie...

    sezama nie mam, ale wiem, ze tak to wyglada
    ale szczerze mowiac mogles wymazac chociaz dane gościa
    ja bym raczej wolala zeby nikt nie publikowac moich danych + numer konta w
    internecie...

    pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2003-05-28 11:45:52
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik k...@w...pl pisze:

    > ja bym raczej wolala zeby nikt nie publikowac moich danych + numer konta w
    > internecie...
    Też nie lubisz otrzymywać przelewów z tytułem "Za usługi seksualne"?
    ;->

  • 6. Data: 2003-05-28 13:03:35
    Od: k...@w...pl

    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > Też nie lubisz otrzymywać przelewów z tytułem "Za usługi seksualne"?
    > ;->

    chociazby:)))

  • 7. Data: 2003-05-28 13:59:16
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> writes:

    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > Też nie lubisz otrzymywać przelewów z tytułem "Za usługi seksualne"?
    > ;->

    'Usługi seksualne' nie są najgorsze, bo są nieopodatkowane. Gorzej
    mogłoby być w razie otrzymania przelewu 'Ostatnia rata za położenie
    płytek'. Tylko zainteresować Urząd Skarbowy...

  • 8. Data: 2003-05-28 15:04:33
    Od: k...@w...pl

    > 'Usługi seksualne' nie są najgorsze, bo są nieopodatkowane. Gorzej
    > mogłoby być w razie otrzymania przelewu 'Ostatnia rata za położenie
    > płytek'. Tylko zainteresować Urząd Skarbowy...

    zakładając, że ktokolwiek czyta te tytuły oprócz otrzymującego:)))

    pozdr.
    Karolina

  • 9. Data: 2003-05-28 15:24:33
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    k...@w...pl writes:

    > zakładając, że ktokolwiek czyta te tytuły oprócz otrzymującego:)))

    No, bank może czytać. Co więcej, bank może niekiedy niepokoić się iż
    ktoś używa indywidualnego konta do działalności firmowej...

  • 11. Data: 2003-05-28 18:44:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Piotr Czerewko wrote:
    > umowilem sie z jednym gosciem ze przesle mu pczke na podstawie
    > elektornicznie wygenerowanego potwierdzenia przelewu z BPH PBK SA.

    Jak on to dziś wysłał to powinieneś to już mieć na koncie. Nie trzeba
    było się z nim umówić na te kilka godzin zwłoki?

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2003-05-29 07:06:05
    Od: k...@w...pl

    > No, bank może czytać. Co więcej, bank może niekiedy niepokoić się iż
    > ktoś używa indywidualnego konta do działalności firmowej...

    jakoś nie wierzę, że ktokolwiek to czyta:))
    może wyrywkowo, albo jak jest zwrot, albo reklamacja
    no i oczywiście wtedy jeśli to przelew papierkowy..:))