  • 21. Data: 2006-07-27 12:20:30
    Temat: Re: PIN do VISA Classic - może nie ustalać?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Stormy Waters" <a...@a...pl> writes:

    > walkowalismy to ostatnio dosc mocno...
    > generalnie chodzi o wartosc 3 pozycji w SVC karty / dla VISA /
    > jak bedzie 6 to oznacza to "prompt for pin if pin pad present"

    Aczkolwiek (choc osobiscie nie przeprowadzalem jakichs badan) jest
    to chyba dla normalnych kart bardzo sporadyczny przypadek. Natomiast
    czesto jest tak, ze karta ma normalny service code (101 lub 121),
    a i tak terminal bedzie chcial PINu, bo po prostu ma baze BINow
    i karta jest w bazie. To moze oczywiscie dzialac tylko dla
    lokalnych kart, np. z danego kraju.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2006-07-27 12:34:04
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > To moze oczywiscie dzialac tylko dla
    > lokalnych kart, np. z danego kraju.

    tego nie wiem...
    zgadzam sie ze najczesciej wystepuje 101
    jedynka z przodu to karta "international"
    gdyby tylko rynek lokalny to miala by z przodu 5
    bezwgledne wymuszenie pin to zero z tylu
    ale takiego dziwolaga nie widzialem ;)

    SW

  • 23. Data: 2006-08-02 21:48:58
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    lukaszsz wrote:
    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Poprosi... sprawdzone empirycznie :)) karta VC Multibanku na stacji
    > neste w Szczecinie...

    A jak jest obciążany rachunek karty kredytowej przy kupnie na Neste? Czy
    naliczają się jakieś odsetki - jakbym wybierał z bankomatu (nie ma
    okresu bezodsetkowego, tj. grace period), czy też może jest to zwykła
    transakcja bezgotówkowa. Pytam, bo zawsze płacę electronem, więc może
    należałoby to zmienić:)
    Mam KK innego banku.
    Leszek

  • 24. Data: 2006-08-03 00:28:03
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote in message

> [...]
    > bezgotówkowa. Pytam, bo zawsze płacę electronem, więc może należałoby to

    u mnie zawsze jest to rozliczane jako transakcja bezgotowkowa i podejrzewam
    ze nie ma znaczenia jakiego banku KK posiadasz :)

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 25. Data: 2006-08-04 11:12:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w
    wiadomości news:ear6kd$rb2$1@main.viknet.pl...

> [...]
    > też może jest to zwykła transakcja bezgotówkowa. Pytam, bo
    > zawsze płacę electronem, więc może należałoby to zmienić:)

    Jest to normalna transakcja bezgotowkowa.

    marekz