  • 11. Data: 2006-04-24 15:14:33
    Temat: Re: PIN i numer karty
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    TT napisał(a):
    > Scieżka 1 - wiem co tam zapisać.

    A wiesz jak?

    > Scieżka 2 - nie wiem co to jest kod serwisowy, ale może generuje się go z
    > numeru karty - jeśli tak to mając PIN, numer karty, dane posiadacza i
    > potrafiac wygenerowac kod serwisowy sam moge zrobic karte.

    A po co Ci to wszystko? Chcesz okradać ludzi? Nie jest to takie proste
    jak Ci się wydaje. Dla mnie EOT i nie będę na ogólnodostępnej grupie
    rozpowszechniał takiej wiedzy.

    --
    Dawid

  • 12. Data: 2006-04-25 10:01:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> writes:

    > A po co Ci to wszystko? Chcesz okradać ludzi? Nie jest to takie proste
    > jak Ci się wydaje. Dla mnie EOT i nie będę na ogólnodostępnej grupie
    > rozpowszechniał takiej wiedzy.

    Przeciez owa wiedza jest w ogolnodostepnej czytelni itp. albo mozna
    ja sobie kupic w postaci np. pliku .pdf. Czytnik (ktory oczywiscie
    potrafi zapisac - wszystkie sciezki) pare lat temu kosztowal
    ok. 900 zl + VAT, teraz pewnie taniej (a moze sa jakies chinskie
    za grosze?).

    Kod serwisowy moge Ci wygenerowac na zamowienie - np. 101 - moze byc?
    Dokladne znaczenie wartosci takze jest w owej "wiedzy", z tym ze
    tylko niektore sa uzywane w praktyce.

    Karty na szczescie nie opieraja sie na koncepcji "security through
    obscurity" - znaczenie maja zapisane na karcie konkretne dane a nie
    ich struktura lub sposob zapisu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2006-04-25 12:17:16
    Od: "TT" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Karty na szczescie nie opieraja sie na koncepcji "security through
    > obscurity" - znaczenie maja zapisane na karcie konkretne dane a nie

    zgadzam się z kolegą, nadal nikt nie odpowiedział na moje pytania :(
    czyżby wszyscy byli zwolennikami metody "wiem ale nie powiem"?

    pozdrawiam

    TT

  • 14. Data: 2006-04-25 13:37:00
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Karty na szczescie nie opieraja sie na koncepcji "security through
    > obscurity" - znaczenie maja zapisane na karcie konkretne dane a nie
    > ich struktura lub sposob zapisu.

    Dokładnie tak i dlatego napisałem, że nie jest to takie proste. Nadal
    uważam, że rozstrząsanie tych kwestii na grupie nie ma sensu.

    --
    Dawid

  • 15. Data: 2006-04-25 16:50:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "TT" <a...@o...pl> writes:

    > zgadzam się z kolegą, nadal nikt nie odpowiedział na moje pytania :(
    > czyżby wszyscy byli zwolennikami metody "wiem ale nie powiem"?

    No jak to? Przeciez napisalem ze moze byc 101.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2006-04-26 07:53:02
    Od: "TT" <a...@o...pl>

    > Dokładnie tak i dlatego napisałem, że nie jest to takie proste. Nadal
    > uważam, że rozstrząsanie tych kwestii na grupie nie ma sensu.

    Widać, nie zrozumiałeś wypowiedzi przedmówcy.

    T.

  • 17. Data: 2006-04-27 11:02:15
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    TT napisał(a):
    > Widać, nie zrozumiałeś wypowiedzi przedmówcy.

    Świetnie zrozumiałem, ale jeśli Ty masz problemy ze zrozumieniem mojej
    wypowiedzi to trudno.

    --
    Dawid