  • 1. Data: 2010-04-30 08:20:36
    Temat: PKN wychodzi górą z konsolidacji
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Żeby nie było, że nie ma postów o akcjach.
    Zasięg ruchu ~45 zł

    DJ

  • 2. Data: 2010-05-02 09:54:19
    Temat: Re: PKN wychodzi górą z konsolidacji
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Żeby nie było, że nie ma postów o akcjach.
    > Zasięg ruchu ~45 zł

    Opór na 39.94 w mojej opini nie będzie przekroczony. Biorąc pod uwagę
    piątkowe zamknięcie na S&P 500 (i parę innych czynników)
    zaryzykowałbym twierdznie, że szykuje się korekta....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-05-02 18:27:27
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Opór na 39.94 w mojej opini nie będzie przekroczony. Biorąc pod uwagę
    > piątkowe zamknięcie na S&P 500 (i parę innych czynników)
    > zaryzykowałbym twierdznie, że szykuje się korekta....

    Ale widzę, że uchwalili 100 mld Euro dla Grecji ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/