  • 1. Data: 2007-03-15 14:16:46
    Temat: PKO BP
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com>

    Witam,

    kasowalem dzis konto w PKO BP, uzywalem go na studiach i teraz
    skonczyla mi sie cierpliwosc. Mam pytanie o prowizje jakie bank
    pobiera od nieszczesnikow - na dowidzenia skasowali mi 60 zlotych za
    polroczna historie rachunku i jeszcze 2,5 zlotych za wyplate reszty
    gotowki z konta. Jedno i drugie nawet dla debila wyda sie
    nieuzasadnione. Za wydruk kilku stron papieru moge bez gadania
    zaplacic 2 lub 3 zlote a nie 60 zlotych. Za to prowizja przy wyplacie
    z kasy jest chyba nielegalna (ostatnio zapadl jakis wyrok w tej
    sprawie). Do tego doszla jeszcze jakas oplata 7,80 zlotego za
    prowadzenie konta. Czy moge zazadac zwrotu przynajmniej czesci tych
    pieniedzy bez pakowania sie w dlugotrwale przepychanki z PKO BP czy
    moze lepiej sobie darowac?

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski

  • 2. Data: 2007-03-15 14:54:26
    Temat: Re: PKO BP
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dnia 15 Mar 2007 07:16:46 -0700, Przemek Wiśniewski napisał(a):

    > Czy moge zazadac zwrotu przynajmniej czesci tych
    > pieniedzy bez pakowania sie w dlugotrwale przepychanki z PKO BP czy
    > moze lepiej sobie darowac?

    Zawsze mozesz sprobowac ale imho to nie ma sensu. Na pewno nie zalatwisz
    tego w ciagu kilku dni - na dluzsza mete nie jest to warte tych 60 zlotych.
    Pytanie - po cholere byla Ci ta historia rachunku? nie dostawales wyciagow
    co miesiac?

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 3. Data: 2007-03-15 15:23:02
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    >Użytkownik "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...
> [...]
    >prowadzenie konta. Czy moge zazadac zwrotu przynajmniej czesci tych
    >pieniedzy bez pakowania sie w dlugotrwale przepychanki z PKO BP czy

    Hahaha, speców od marketingu, to oni mają, przecież po takim numerze, kolega
    już chyba nigdy nie skorzysta z usług tego banku. No i 60 zł za historię
    konta... tragedia.

    Pozdrawiam Mariusz

  • 4. Data: 2007-03-15 17:08:15
    Od: Marek Pawełek <m...@U...pl>

    witam,
    dzięki że informujesz o takich sprawach, bo może też za niedługo
    pożegnam się z tym bankiem i wiem teraz nieco więcej co i jak;

    a ja chciałbym się podpiąć do wątku z pytaniem o reklamację wypłaty
    dokonanej w bankomacie w/w banku, urządzenie pieniędzy mi nie wydało,
    ale transakcja została zrealizowana (widzę to w histori rachunku na
    www), złożyłem reklamację, ale na jej rozpatrzenie rezerwują sobie 14
    dni i odpowiedź dostanę pisemnie na wskazany adres,
    miał ktoś już podobne doświadczenia z taką reklamacją i jak to wygląda w
    praktyce?
    z góry dzięki za odp.
    pozdrawiam, Marek

  • 5. Data: 2007-03-15 17:25:08
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com>

    On 15 Mar, 15:54, SirMike <s...@F...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pytanie - po cholere byla Ci ta historia rachunku? nie dostawales wyciagow

    Historia rachunku byla mi potrzebna do karty kredytowej w innym banku.
    Potrzebowalem na juz, nie mialem czasu na drukowanie sobie z
    internetu. Skurczybyki ta historie policzyli jako 10 zlotych za
    miesiac, czyli dziesiec zlotych za kilkanascie linijek tekstu. Nie
    dostawalem wyciagow, bo je sobie anulowalem, wygodniejsze wydaje mi
    sie korzystanie z netu, nie lubie dostawac ton papierow.

    Najgorsza w tych cholernym banku jest ta dziadowska mentalnosc i brak
    organizacji. Patrze sobie na kobiete w okienku, tlumaczy mi jakies
    glupoty i krew mi sie w zylach gotuje, a z drugiej strony widze jak
    robi 10 rzeczy na raz i zal mi sie jej robi.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski

  • 6. Data: 2007-03-15 20:33:31
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Marek Pawełek napisał(a):
> [...]
    > dni i odpowiedź dostanę pisemnie na wskazany adres,
    > miał ktoś już podobne doświadczenia z taką reklamacją i jak to wygląda w
    Ja miałam, tez mialam czekac chyba trzy tygodnie, ale zwrot dostalam po
    2-3 dniach

  • 7. Data: 2007-03-16 08:16:52
    Od: Marek Pawełek <m...@U...pl>

    Gostecka wrote:
    > Ja miałam, tez mialam czekac chyba trzy tygodnie, ale zwrot dostalam po
    > 2-3 dniach

    dzięki, mam nadzieje, że wszystko i u mnie potoczy się tak szybko :)