  • 11. Data: 2004-11-05 22:12:04
    Temat: Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek ?mierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Co gorsze, panienki (pracownice) w ogole nie byly ruszone w jakis sposob
    > tym, *ze wzbudzaly* strach w prostych ludziach ... najbardziej wku*&%^(*)()() jesat

    > to, ze uzywaly tych slow tylko po to by splawic klienta , wiedzac, ze on
    > po prostu wlasnie tak zareaguje ... przestraszy sie i odpusci ...

    Korekra

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-11-06 17:51:15
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Adam S." <d...@p...onet.pl> skribis:

    > Chciałem zwrócić delikatnie uwagę, że gdyby nie Pani Ala ......

    Wlasnie... napisz do pko, zeby jej jakas premie dali.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 13. Data: 2004-11-06 20:57:10
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Wlasnie... napisz do pko, zeby jej jakas premie dali.
    >

    > Pozdrawiam, Leh.

    Lepiej niech nie pisze, bo dziewczyne zwolnią.

  • 14. Data: 2004-11-07 10:56:44
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 05 Nov 2004 18:20:51 +0100, Stasio Podróżnik
    <b...@o...pl> wrote:

    >Przeraża to, że Pani Ala to była najzwyklejsza pracownica , na
    >najniższym szczeblu ... która jako jedyna chyba znała się na swojej
    >robocie ... Przykre ... Cóż ...
    Kurcze, co w tym dziwnego ? Przecież coś takiego jest na porządku
    dziennym, w większości firm ... :(((((. Ja tego doświadczam nawet
    częściej niż raz dziennie ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 15. Data: 2004-11-07 13:12:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Poszło na skargi ... ale szczerze wątpię w skuteczność ... Czytać : Tam
    > się nic nie zmieni ...

    Zmieni. Ja kiedyś zafundowałem załodze szkolenie z przyjmowania kwitków
    wpłaty w pewnym dośc dużym oddziale PKOBP. :-)

    Prócz tego wywalczyłem dwa daszki nad bankomatami i jeszcze kilka dość
    ważnych spraw.

  • 16. Data: 2004-11-07 19:24:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 07 Nov 2004 14:12:22 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote:

> [...]
    >wpłaty w pewnym dośc dużym oddziale PKOBP. :-)
    >
    >Prócz tego wywalczyłem dwa daszki nad bankomatami i jeszcze kilka dość

    no to i ja się pochwalę: dzięki mnie numery kart, którymi płaci się w
    Geancie już nie lądują w śmietniku.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-11-18 09:12:56
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:
    > Dramat w III aktach.
    > Ja: Dzień dobry, chciałem książeczkę zrealizować ...
    > - A idź ty paszoł won upierdliwcu ... wyraźnie mówiłam, że bez Henia nie
    > zrealizujesz ... no i kwity z US przynieś ...
    > Koniec zali ... to byl moj pierwszy i ostatni raz kiedy mialem kontakt z
    > bankiem wszystkich emerytow i rencistow ...

    No i odpowiedź z maila skragowego przyszła ...
    Kopiuje z WORDA, bo tak przysłano odpowiedź ... więc nie odpowiadam za
    formoatowanie ;)

    "Szanowny Panie

    Z przykrością informuję o potwierdzeniu niewłaściwej obsługi przy
    załatwianiu sprawy likwidacji książeczki.
    Po zbadaniu sprawy przeprowadziłem z pracownikami, w tym z
    Kierownikiem z którym Pan miał kontakt, rozmowę dyscyplinującą z
    pouczeniem o skutkach wynikających z niewłaściwej obsługi Klienta.
    Za zachowanie pracowników serdecznie przepraszam i wyrażam
    przekonanie, że podobne incydenty nie będą miały miejsca.

    Z wyrazami szacunku
    Roman Gajewski
    Dyrektor
    PKO Banku Polskiego SA
    Oddziału 1 w Jaśle
    "

  • 18. Data: 2004-11-18 09:19:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    > Za zachowanie pracowników serdecznie przepraszam i wyrażam
    > przekonanie, że podobne incydenty nie będą miały miejsca.

    Brawa dla pana Romana :-) I jak tam Stasiu - odzyskałeś wiarę w magiczną moc
    adresu skargi(at)pkobp(kropa)pl ;-) ?

  • 19. Data: 2004-11-18 10:01:19
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Brawa dla pana Romana :-) I jak tam Stasiu - odzyskałeś wiarę w magiczną moc
    > adresu skargi(at)pkobp(kropa)pl ;-) ?

    Wiem tylko tyle, że nie jest to devnull ;)
    Ale czy odpowiedź ta, nie jest zwykłym marketingowym bełkotem na tzw
    "odpier&*^*( się" ... tego nigdy nie będę wiedział ... Bo jak
    wspominałem , jakiejkolwiek współpracy z pko bp nie zamierzam
    prywatnie nawiązywać ... a zwłaszcza jakiejkolwiek z tamtym oddziałem
    ... Niech zatem o ew. poprawie dowiedzą się tamtejsi klienci, którzy
    muszą mieć przyjemność kontaktów na codzień.

    Czego im szczerze życzę ;)

  • 20. Data: 2004-11-18 10:21:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > Za zachowanie pracowników serdecznie przepraszam i wyrażam
    > przekonanie, że podobne incydenty nie będą miały miejsca.

    Cóż, podaj im numer rachunku i poproś o zwrot kosztów benzyny za
    zbyteczny przejazd Jasło-Gorlice oraz o rekompensatę za stracony czas.