  • 21. Data: 2004-11-18 10:55:37
    Temat: Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > ... Niech zatem o ew. poprawie dowiedzą się tamtejsi klienci, którzy
    > muszą mieć przyjemność kontaktów na codzień.
    >
    > Czego im szczerze życzę ;)

    Życzysz im poprawy, czy też kontaktów na co dzień ;-) ? Bo jak to drugie, to
    zdaje się że życzenie jest owszem szczere, ale niezbyt miłe ;-) A jak chcesz
    sprawdzić, czy to nie zwykłe marketolenie (ukłony dla S.T. ;-) to zrób to,
    co Ci radzi Marcin Kasperski.

  • 22. Data: 2004-11-18 18:24:37
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> wrote in message

    > Wiem tylko tyle, że nie jest to devnull ;)
    > Ale czy odpowiedź ta, nie jest zwykłym marketingowym bełkotem na tzw
    > "odpier&*^*( się" ... tego nigdy nie będę wiedział ...

    Jak devnull to przypomniała mi się historia mojego kontaktu z Plus GSM rok
    czy dwa temu.
    Zły byłem okrutnie na coś tam, napisałem pod bodaj b...@p...pl solidnego
    ale pokornego maila.

    Odpowiedź była dość szybka zaczynała się: "Dziękujemy za przekazane cenne
    uwagi które zostały przekazane do ble, ble"
    Styl był podejrzanie poprawny i zgodny z tym co uczą na przyspieszonych
    kursach typu "nauka marketingu, pisania i czytania".

    Więc odpisałem: "Dziękuję za odpowiedź, ale czy na listy kierowane poda
    adres b...@p...pl odpowiada robot ?"
    Kolejna odpowiedź była dość szybka zaczynała się: "Dziękujemy za przekazane
    cenne uwagi które zostały przekazane do ble, ble" i dalej tak samo.

    Może też spróbuj zapytać :-)

    TomekD

  • 23. Data: 2004-11-18 23:21:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Bo paliwo to łatwo policzyć ;)
    >
    > 12l/100 km * dystans ;

    BTW: powiesz czym jeździsz? Albo Polonezem, albo czymś raczej ekskluzywnym
    ;-)

    Bogdan B.

  • 24. Data: 2004-11-18 23:22:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > Cóż, podaj im numer rachunku i poproś o zwrot kosztów benzyny za
    > zbyteczny przejazd Jasło-Gorlice oraz o rekompensatę za stracony czas.

    Sugerujesz jakąś konkretną kwotę ?
    Bo paliwo to łatwo policzyć ;)

    12l/100 km * dystans ;>

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 25. Data: 2004-11-19 10:57:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > 12l/100 km * dystans ;>

    Łojezu, co to ze wehikuł? :-)

  • 26. Data: 2004-11-19 11:00:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Łojezu, co to ze wehikuł? :-)

    Poldek :-) ?

  • 27. Data: 2004-11-19 11:23:15
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    > Poldek :-) ?

    Ciekawe co to za polonez ??? Moj polonez pali 8-9 l/100 i nie chodzi na gaz

  • 28. Data: 2004-11-19 11:26:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    hmm napisał(a):

    > Ciekawe co to za polonez ??? Moj polonez pali 8-9 l/100 i nie chodzi na gaz

    Może ciągnik rolniczy? :-)

  • 29. Data: 2004-11-19 13:16:27
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > BTW: powiesz czym jeździsz? Albo Polonezem, albo czymś raczej ekskluzywnym

    No przecież jak byk w sygnaturce jest ;)
    BMW 525 tds E-34 na automatycznej skrzyni biegów ;) Z całorocznie
    włączoną klimatyzacją ;)

    Wracając do pytania ... to o jaką kwotę się uśmiechnąć oprócz wydatków
    na paliwo ?

    --
    Stasio Podróżnik

  • 30. Data: 2004-11-20 17:36:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Może ciągnik rolniczy? :-)

    Zbliżona masa ;) Spalanie, Bezpieczeństwo w środku ;)
    Ale więcej miejsca + klima działająca także w zimie ... Rodzaj
    spalanego paliwa ten sam ;)

    Patrz sygnatura Panie WOjtku :P