  • 11. Data: 2006-08-07 21:19:16
    Temat: Re: PKO BP --> Inteligo - wpłata w kilkanaście minut
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Uległo o tyle, że pieniądze są widoczne na rachunku od razu po
    > rozliczeniu się agenta w oddziale, bez oczekiwania na godziny sesji
    > Elixir.

    Dotychczas było tak, że kasa na koncie Inteligo po wpłacie w agencji PKO BP
    była dopiero następnego dnia - przynajmniej u mnie. Czy dobrze Ciebie
    zrozumiałem: teraz mogę pieniądze wypłacać ( lub przelewać) z konta Inteligo
    już tego samego dnia wieczorem?

    pzdr
    j.

  • 12. Data: 2006-08-07 21:27:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jst napisał(a):

> [...]
    > zrozumiałem: teraz mogę pieniądze wypłacać ( lub przelewać) z konta Inteligo

    To już zależy od konkretnej agencji i tego, jak się rozlicza z
    oddziałem. Np. agencja w mojej dzielnicy rozlicza się po zakończeniu
    pracy i wieczorem pieniądze są już u mnie na rachunku. A wpłata w innej
    agencji jest widoczna dopiero rano (a więc dopiero wtedy dane agenta
    zostały wprowadzone do systemu bankowego). Nie ma więc reguły.