  • 1. Data: 2007-07-12 19:47:26
    Temat: PKO BP - Ponad miesiac i brak decyzji :(
    Od: "Grzegorz Tracz" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Czekam na decyzje kredytową w PKO BP juz ponad miesiąc :( Złożyłem 8 czerwca
    wszystkie dokumenty i wnioski do PKO BP w Krakowie. Po kilku dniach
    dowiedziałem sie że mam pozytywny "Scoring" ale ponieważ kredyt opiewa na
    ponad 500 tys. to musi byc przeanalizowany przez Warszawę . Od tego czasu
    czekam do dziś. Ponieważ załatwiam kredyt przez pośrednika to jedyne
    informacje jakich mi udziela to że w czekają na "Warszawę". Czy to normalne
    w tym banku??
    Ponieważ do końca miesiąca muszę podpisac właściwą umowę to złożyłem
    dodatkowo teraz wniosek do Fortis Banku i Dom Banku. Czy myślicie że te
    banki działają szybciej?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-07-12 20:48:11
    Temat: Re: PKO BP - Ponad miesiac i brak decyzji :(
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tracz" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie dokumenty i wnioski do PKO BP w Krakowie. Po kilku dniach
    > dowiedziałem sie że mam pozytywny "Scoring" ale ponieważ kredyt opiewa na

    ktory oddzial ?
    u mnie (z tym ze oddzial w Myslenicach, ale to ta sama Pani Dyrektor co 1 O
    w Krk) w 2 tygodnie od dostarczenia papierow mialem na koncie kase.

    ja sobie bardzo chwalilem ten bank

    P.S. kredyt bralem ok miesiac temu wiec w bardzo podobnych warunkach
    rynkowych
    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2007-07-12 20:57:12
    Od: "Grzegorz Tracz" <h...@N...gazeta.pl>

    Cyprian Prochot <c...@e...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > ja sobie bardzo chwalilem ten bank
    >
    > P.S. kredyt bralem ok miesiac temu wiec w bardzo podobnych warunkach

    Oddzial na ul. Wielopole.

  • 4. Data: 2007-07-13 06:49:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czekam na decyzje kredytową w PKO BP juz ponad miesiąc :(

    to standard
    zlozylem wnioski w trzech bankach i:
    1. decyzja po 5 tygodniach,
    2. decyzja po 7 tygodniach
    3. minelo ponad 2 miesiace i zadnego odzewu ;-(

    rozumiem, ze jest wiele wnioskow, ale sciemnianie klienta, ze dostana
    decyzje w 3-5 dni to mega przegiecie

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-07-13 08:49:47
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > rozumiem, ze jest wiele wnioskow, ale sciemnianie klienta, ze dostana
    > decyzje w 3-5 dni to mega przegiecie

    Są i takie które w tyle dni się wyrabiają.

    Darek

  • 6. Data: 2007-07-16 17:06:23
    Od: "Grzegorz Tracz" <h...@N...gazeta.pl>

    Jestem po rozmowie z pracownikiem banku, nie z posrednikiem. Okazalo sie ze
    posrednik nas klamal i kredyt wcale nie "idzie" przez Warszawe:( Po prostu
    lezy od miesiaca w departamencie oceny ryzyka w Krakowie.
    Powiedzcie mi jak teraz moge sprawe przyspieszyc? Do kogo w banku sie
    poskarzyc?

  • 7. Data: 2007-07-19 07:13:11
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jul 2007 17:06:23 +0000, Grzegorz Tracz napisał(a):

> [...]
    > lezy od miesiaca w departamencie oceny ryzyka w Krakowie.
    > Powiedzcie mi jak teraz moge sprawe przyspieszyc? Do kogo w banku sie

    Opisz wszystko dokładnie i im wyżej tym lepiej ;) a w sumie najlepiej
    jakbyś umówił się z kimś z kadry kierowniczej osobiście i sprawę
    przedstawił albo w ogóle, jeżeli to wchodzi w grę, podziękował im
    grzecznie i załatwił to w innym banku.