  • 11. Data: 2011-05-22 11:26:22
    Temat: Re: PKO BP - kto tam pracuje??
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >To sie Tobie udalo - odkryles kolejne "zero" :)

    Ja też swój rozum mam i odkryłem kolejne ZERA:
    Pracownicy nie identyfikują się z kampanią reklamową. Mają gdzieś
    Majewskiego, dla nich kasy ZERO, dla Szymona z liczba z sześcioma ZERAMI.
    Będą mieć ZERO prblemów, a zarząd ZERO efektów.

  • 12. Data: 2011-05-22 13:00:03
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety do starszych osob racjonalny argument czesto nie trafia,
    > i tak znaczna "starsza" czesc moje rodziny ma konto pko bp
    > i telefony w plusie.

    Kazdy kto ma odrobine oleum w glowie,
    moze i owszem zalapie sie wstepnie na reklame
    ale pozniej sprawdzi dokladniej to co "malym druczkiem"

    Ja na zadnej firmie nie stawiam defaultowo krzyzyka ;)
    Plus ma np. imo atrakcyjny internet na karte,
    a pkobp (Inteligo) debet 2k za 1zl/mc
    Karta za friko pod warunkiem wydania nia 100-wy
    u mnie dziala jako "internetowa" :) .....portmonetka

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-05-22 21:39:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-05-21 00:25, subcom wrote:
> [...]
    > zapłacić 50 PLN. Nie pomogła nawet rozmowa z naczelniczką oddziału, mimo, że
    > moje wpływy są 3 razy większe od wymaganego minimum. "Takie mają procedury" i
    > koniec, zero zainteresowania utrzymaniem klienta. Za darmo to mogłem jedynie
    > zamknąć stare konto i otworzyć nowe. No to zamknąłem to stare, zabrałem
    > pieniądze i wyszedłem. Szkoda im było 50 PLN. Ciekawe ile kosztuje ich nowy
    > klient pozyskany ostatnią serią reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
    > kont = 460pln/nowe konto. Gratuluję i pozdrawiam zarząd banku.

    1) Podajesz koszty calej kampanii z liczba ROR pozyskany w jej 2
    miesiacu. Co oznacza, ze obliczenia sa... zle. Trudno wiec przyjmowac
    gratulacje ;) (a swoja droga - czy liczyles kiedys w ogole ile banki
    wydaja na pozyskanie nowego ROR + ile potem na nim zarabiaja? Z punktu
    widzenia kazdego zarzadu, powinien to bc biznes mimo wszystko dochodowy).
    2) Uniosles sie honorem, pracownicy Cie nie utrzymali. Ich blad. Szkoda.
    Jesli miales kilkanascie zotych oplat - w ofercie sa inne, pewnie lepsze
    ROR. Szkoda, ze Ci ich nie zaproponowano. (Konto Bez Granic, nowe Aurum).
    3) Kampania to promocja roznych ROR, ale rowniez kredytow hipotecznych
    (obecnie leci reklama z "ziro").

    P.S. Ja tam na przyklad pracuje ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 14. Data: 2011-05-22 21:40:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-05-21 00:49, Waldek wrote:
    > No nie wiem, ogolnie praktykowane jest zakladanie kont
    > wszelkim praktykantom ze szkol, oraz czlonkom rodzin
    > aby nie narazic sie na krzywy wzrok przelozonego - norma musi byc
    > a ze konto martwe ... coz - liczy sie sztuka ;)

    Liczy sie nowy PESEL. Sugerujesz zatem, ze przez ostatnie 12 lat
    czlonkom rodzin nie zakladano? Albo, ze praktykantow jest 10-ki tysiecy?
    ;)))))

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 15. Data: 2011-05-23 05:33:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 22 May 2011 23:39:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > P.S. Ja tam na przyklad pracuje ;)

    A procedura zmiany taryfy na ,,Zero'' (zmiana kart, koszt, bujanie do
    oddzialu wspolwlascicieli) to jest Twoj ,,sukces'', czy Twoja porazka?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 16. Data: 2011-05-23 05:45:30
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4dd982d4@news.home.net.pl...

    > Liczy sie nowy PESEL. Sugerujesz zatem, ze przez ostatnie 12 lat czlonkom
    > rodzin nie zakladano? Albo, ze praktykantow jest 10-ki tysiecy? ;)))))

    No sorry, nie przypuszczalem ze obecnie pkobp
    zarabia na pozyskiwaniu PESEL-i ;P
    Zrob kolego bilans roczny ile pozyskano _aktywnych rachunkow_
    a ile utracono - mozesz odliczyc zmarlych emerytow
    ktorych jak sadze bedzie wiekszosc ;)

  • 17. Data: 2011-05-23 10:10:18
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Maj, 07:33, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > A procedura zmiany taryfy na ,,Zero'' (zmiana kart, koszt, bujanie do
    > oddzialu wspolwlascicieli) to jest Twoj ,,sukces'', czy Twoja porazka?
    To jest znany chwyt.
    Obecnie klienci mają nie przechodzić na lepsze RORy - tylko płacić
    odpowiednio dużo po staremu....

  • 18. Data: 2011-05-23 13:59:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 23 May 2011 03:10:18 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:
    > To jest znany chwyt.
    > Obecnie klienci mają nie przechodzić na lepsze RORy - tylko płacić
    > odpowiednio dużo po staremu....

    Ale ja rozumiem jaki jest cel tego cyrku (fakt, ze ludzie raczej koncza
    zabawe z PKOBP po takiej szopce, ale to detal ;))

    Jak zobaczylem oferty tych nowych RORow, to sobie pomyslalem ,,Amra walczy''.
    Jak wqr*ny wyszedlem z PKO, to mialem 2 koncepcje:
    1. zderzyl się z betonem i nie dal rady
    2. zrobil sobie krzywde w glowe.

    Wiec skoro się odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem
    mamy do czynienia...

  • 19. Data: 2011-05-23 14:31:36
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    On 23 Maj, 15:59, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    > 1. zderzyl si z betonem i nie dal rady
    > 2. zrobil sobie krzywde w glowe.
    >
    > Wiec skoro si odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem

    A to Amra przygotowal oferte nowych kont? Nie wydaje mi sie.

    Ta oferta jest calkiem niezla dla nowych klientow, dla starych
    niekoniecznie, jesli chce sie zachowac nr konta to trzeba 50 wybulic.
    Mnie w koncie za Zero brakuje wszystkich bankomatow w kraju, wtedy ta
    oferta bylaby jedna z najlepszych dla kont.
    A w pakiecie Aurum jest konto, gdzie wszystko jest za darmo lacznie z
    bankomatami na calym swiecie, ale prog zwalniajacy z oplat jest
    'nieco' wyzszy - wplywy 9000 netto/m-c. :D

  • 20. Data: 2011-05-23 14:56:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 23 May 2011 07:31:36 -0700 (PDT), "Ja-Gaar" Bestia Miiny wrote:
    > A to Amra przygotowal oferte nowych kont? Nie wydaje mi sie.

    Mial ich powoli wciagac w XXI wiek, to sobie pomyslalem, ze cos jest na
    rzeczy ;-)

    > Ta oferta jest calkiem niezla dla nowych klientow, dla starych
    > niekoniecznie, jesli chce sie zachowac nr konta to trzeba 50 wybulic.

    Te 50zl to pies, obecnie za superkonto Matka placi lekko ponad 10zl/mc,
    wiec to by się szybko zwrocilo.

    A oferta jest ogolnie (porownujac z rynkiem, nie z superkontem) w uszach
    cienka, raz, ze brakuje wszystkich bankomatow za darmo, to jeszcze prog
    wplywow zwalniajacy od oplat jest stosunkowo wysoki (musialbym Mamie
    pocudowac ze zleceniami stalymi).

    Na razie powoli migrujemy do Pocztowego Nestora. :-)