  • 1. Data: 2002-09-10 19:43:00
    Temat: PKO BP kupił Inteligo
    Od: z...@...pl (Zaba)

    http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/ostatnia_chwila/
    index.html

    10.09.2002, godz. 17:35 (Warszawa)

    PKO BP kupil Inteligo
    PKO BP kupil od Bankgesellschaft Berlin internetowy bank Inteligo za nieujawniona
    kwote -
    poinformowal rzecznik banku Leszek Ziolo. O planach PKO BP pisala "Rz"

    Pozdro
    Zaba

  • 2. Data: 2002-09-10 20:07:24
    Temat: Re: PKO BP kupił Inteligo
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > PKO BP kupil Inteligo
    No to teraz ciekawe, czy będzie Inteligentne PKO czy też niestety Inteligo BP.
    W każdym razie będzie się działo ;-)

  • 3. Data: 2002-09-10 21:12:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy i kiedy mam szukac alternatywy?
    > Pomozcie!

    Spokojnie. Firma (nazwa ;) Inteigo zostanie - i wszystko bedzie tak jak bylo
    ;) Zobazysz ;)

  • 4. Data: 2002-09-10 21:12:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mowie calkiem serio - nawet podejrzewam, ze niedlugo znowu dosc duzo bedzie
    sie tuaj mowilo o Inteligo

  • 5. Data: 2002-09-10 21:17:49
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Znając PKO BP wszystko spieprzą nie ma co wątpić tylko.... zmienić bank..
    a było tak sympatycznie...
    pozdrawiam supermenn..

  • 6. Data: 2002-09-10 22:31:25
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl>

    Użytkownik "Zaba" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    8...
> [...]
    nieujawniona kwote -
    > poinformowal rzecznik banku Leszek Ziolo. O planach PKO BP pisala "Rz"

    Nie napawa mnie ta sytuacja optymizmem. Nigdy nie bylem zwolennikiem PKO BP
    i zawsze wzbranialem wszystkich przed ewentualnym zalozeniem w nim konta. Co
    stanie sie teraz ze mna, gdy moj rachunek(wraz z innymi) zostal przejety
    przez takiego molocha?
    Czy i kiedy mam szukac alternatywy?
    Pomozcie!

    Pozdrawiam,

    Piotr Zaniewicz

  • 7. Data: 2002-09-11 06:49:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 11, 2002 at 08:51:33AM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Pawe=B3 ?= wrote:

    > Dobra wiadomość! Prawdopodobnie będą bezprowizyjne wypłaty gotówki w
    > bankomatach PKO na terenie całego kraju.
    > Na to właśnie czekałem. Chyba zlikwiduję konto w mbanku.

    W jakis fusach to wyczytales? Ja tez tak chce!

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-09-11 06:51:33
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2002-09-11 07:15:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W jakis fusach to wyczytales? Ja tez tak chce!

    JEszcze darmowe wplaty w oddzialach!! ;)

  • 10. Data: 2002-09-11 07:18:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 11, 2002 at 09:15:52AM +0200, AMRA wrote:

    > JEszcze darmowe wplaty w oddzialach!! ;)

    E, Ty to ciagle z glowa w chmurach, nie liczysz sie ;-)

    --

    --w