  • 11. Data: 2009-10-01 18:23:51
    Temat: Re: PKO BP osmieszanie gieldy - tych co dopuscili do kpiny
    Od: " japmp" <j...@g...pl>

    Zacytuje siebie nieskromnie:
    "A jednak pozostaje niesmak. JAKIM PRAWEM POZWALA SIĘ NA PRAKTYKI NA WGPW BY
    PRAWO POBORU WYGASAŁO W DZIEŃ INFORMACJI O CENIE AKCJI!!!!!!!!. To jest
    BANDYTYZM i CELOWA MANIPULACJA. Przypomnę komuś kto nie wie, że giełda służy
    do inwestowania a nie grania na przecieki z KPWD!!! W ten sposób nie dano
    inwestorom czasu na zastanowienie się i analizę wartości dodatkowej emisji
    akcji... Tak w cywilizowanych krajach się nie robi, przynajmniej ja miałem
    takie wrażenie..."

  • 12. Data: 2009-10-01 18:42:56
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    japmp pisze:
> [...]
    > akcji... Tak w cywilizowanych krajach się nie robi, przynajmniej ja miałem

    Walczę Rysiu, załatwimy :))))

  • 13. Data: 2009-10-01 19:08:17
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >>

    > niech mi ktoś wyjaśni dlaczego prospekt i warunki emisji bedą znane po
    > sesji na ktorej po raz ostatni mozna nabyć akcje z prawem poboru. Czy to
    > jest jakiś "standard" polskiej szmatławej giełdy czy raczej światowe
    > rozwiązanie (nie chce mi sie wierzyć). Sobolewski weź mi to wytłumacz...
    >
    > george

    Czego oczekujesz?Przestrzegania dobrych obyczajów ,prawa?To se wyjedź z tego
    kraju.

    pozdrawiam stary

  • 14. Data: 2009-10-02 20:49:07
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

> [...]
    > swietnie sie ubawilem nawet nie ta sytuacja ale tym ze i KNF i Gielda
    > nie czuje ironii smiesznosci braku wyobrazni. kroovka

    Każdy ma taką giełdę na jaką zasłużył
    Pozdrowienia
    Zbych