  • 11. Data: 2005-07-13 08:57:09
    Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
    > niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam nadzieję
    > - pełne odmiejscowienie...

    A, i jeszcze jedno. Jak rozumiem za dwa dostępy PKO Inteligo do jednego
    rachunku - dwie opłaty?

  • 12. Data: 2005-07-13 18:43:44
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Dziś
    > zadzwoniłem bezpośrednio do "mojego" oddziału i pytając o przeniesienie
    > rachunku, usłyszałem, iż jest to operacja bezsensowna,

    jak przenosiłem rachunek to rozwiązali ze mną umowę o partner w oddziale
    w gdańsku i podpisali nową w warszawie, no i z tym się wiążą kolejne
    zabawy, więc trochę mają racji że bezsensownie, ale z drugiej strony
    oddział chce zatrzymać klienta za wszelką cenę... więc różne bajki
    usłyszysz...

    gdyż istnieje
    > daleko idące odmiejscowienie dla rachunków PARTNER (wypłaty gotówki,
    > przelewy itd) i w ogóle wszystkiego można dokonać także w innych
    > oddziałach.

    odmiejscowienie rzeczywiście istnieje, ale w jakim zakresie to nie wiem,
    bo jakoś mam blisko oddział i nie korzystam z innych punktów

    Infolinia (...) potwierdza, iż wypłaty gotówki nie są "przywiązane" do
    własnego
    > oddziału, podobnie przelewy, ale już podpisanie umowy o PKO Inteligo i
    > inne "poważniejsze" formalności tylko w oddziale macierzystym.
    >
    > Może mi to ktoś jakoś potwierdzić/zaprzeczyć/uszczegółowić?

    zgadza się wszystkie kwestie związane z zawarciem umów o usługi,
    produkty - np.: kredyty tylko w oddziale macierzystym

    > Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
    > niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam nadzieję
    > - pełne odmiejscowienie...

    chyba każdy kto korzysta z usług tego molocha ma taką nadzieję ;)

  • 13. Data: 2005-07-13 18:47:09
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A, i jeszcze jedno. Jak rozumiem za dwa dostępy PKO Inteligo do jednego
    > rachunku - dwie opłaty?

    ode mnie i wspólnika pobierają jedną opłatę... :)
    może to wynika z tego, że umowa jest na firmę?

    więc zasada jest chyba taka, że jeśli firma to niezależnie od liczby
    osób - właścicieli - jedna opłata, bo umowę podpisują z firmą

    btw. przy ror-e wspólnym z małżonką też jest jedna opłata...

  • 14. Data: 2005-07-13 21:50:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kolomolo napisał(a):

    > ode mnie i wspólnika pobierają jedną opłatę... :)

    Dziwne...

    Poza tym opłata za ten dostęp jest chora. Miejmy nadzieję, że szybko
    zniknie.

    > może to wynika z tego, że umowa jest na firmę?

    Mnie zapewniano (ale znowu - na infolinii), że za każdy login. To by
    było logiczne, bo obsługa razy dwa (papiery, karty kodów itd).

    > więc zasada jest chyba taka, że jeśli firma to niezależnie od liczby
    > osób - właścicieli - jedna opłata, bo umowę podpisują z firmą

    Cieawe co by było, gdyby osobny dostęp miał też jakiś pełnomocnik...

    > btw. przy ror-e wspólnym z małżonką też jest jedna opłata...

    Też dziwne. Zadzwonię sobie jutro jeszcze raz na infolinię i do oddziału.