  • 21. Data: 2006-11-13 20:22:14
    Temat: Re: PKO - INTELIGO
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    \

    > Ile lat ma wspomniany rencista? Pytam o to dlatego, że może warto
    > rozważyć:
    > http://www.pocztowy.pl/u235/navi/31849
    > http://www.pocztowy.pl/u235/navi/30741
    a z 55 lat. Bez problemu daje rade z bankomatem i wogóle sprytny. Niestety
    nie ma komputera i juz miec nie bedzie, wiec obsługa internetu odpada, co
    nie znaczy, że sobie nie poradzi z telefonem.
    Arek

  • 22. Data: 2006-11-13 21:48:34
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ejak5a$m5i$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > nie ma komputera i juz miec nie bedzie, wiec obsługa internetu odpada, co
    > nie znaczy, że sobie nie poradzi z telefonem.
    ten telefoniczny dostep jest taki sobie i nie mozna w oddziale zwyzywac
    kobiety w okienku a tacy nerwowi 55 latkowie lubia to robic :)

    slawekk

  • 23. Data: 2006-11-14 06:25:45
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    >>> http://www.pocztowy.pl/u235/navi/31849
    > ten telefoniczny dostep jest taki sobie i nie mozna w oddziale zwyzywac
    > kobiety w okienku a tacy nerwowi 55 latkowie lubia to robic :)

    No to ja odpowiem prosto - wybierz "Superkonto", nawet bez opcji "PKO
    Inteligo". Mam w domu takiego rencistę i doskonale daje sobie z tym radę.
    "Inteligo" odpada.

    Grzexs

  • 24. Data: 2006-11-15 08:26:51
    Od: " abacab" <p...@g...pl>

    a tak przy okazji w temacie intelligo , 31-10-2006 zlozylem wniosek o konto w
    intelligo , odbylem tez ,,rozmowe kwalifikacyjna" i cisza... kiedy mozna
    spodziewac sie jakiegos ruchu z ich strony , mial sie ze mna jakis kurier
    skontaktowac , gdzies mozna interweniowac czy czekac dalej?

  • 25. Data: 2006-11-15 09:51:27
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

> [...]
    > nie ma komputera i juz miec nie bedzie, wiec obsługa internetu odpada, co
    > nie znaczy, że sobie nie poradzi z telefonem.

    ale jak za 2 lata skończy się ważność karty i trzeba będzie uaktywnić nową,
    to jesteś pewnien że ta osoba poradzi sobie z hasłami, numeem karty i kodami
    jednorazowymi które trzeba na czas na klawiaturze telefonu wpisywać i
    jeszcze słuchać czy system ich nie odrzuca ?

  • 26. Data: 2006-11-15 09:52:22
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik " abacab" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spodziewac sie jakiegos ruchu z ich strony , mial sie ze mna jakis kurier
    > skontaktowac , gdzies mozna interweniowac czy czekac dalej?

    dzwoń na 0801 121 121 i pytaj co się dzieje

  • 27. Data: 2006-11-15 19:06:30
    Od: Mariusz <t...@t...pl>

    do trzech tygodni trwa otwarcie