  • 1. Data: 2006-12-28 13:23:17
    Temat: PKO Inteligo
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Po jakim czasie od wykonania przelewu posiadacz może zobaczyć i wydrukować
    potwierdzenie transakcji ?
    JaC

    It has removed 2860 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-12-28 14:50:46
    Temat: Re: PKO Inteligo
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Po jakim czasie od wykonania przelewu posiadacz może zobaczyć i wydrukować
    potwierdzenie transakcji ?
    > JaC

    To chyba zależy jaki masz czas reakcji. Ja faksuje w przeciągu kilku minut
    od otrzymania smsa ze poszło. Jest tam też opcja drukuj. rekord to pewnie
    liczony w sekundach

  • 3. Data: 2006-12-28 14:54:13
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Po jakim czasie od wykonania przelewu posiadacz może zobaczyć i wydrukować
    > potwierdzenie transakcji ?

    Następnego dnia, gdy transakcja zniknie z zakładki operacje nierozliczone i
    zostanie zaksięgowana, gdy zobaczy się ją w historii operacji

    Pozdr

    Waldek

  • 4. Data: 2006-12-28 19:30:44
    Od: ianus <U...@o...pl>

    666 napisał(a):
    > Po jakim czasie od wykonania przelewu posiadacz może zobaczyć i wydrukować
    potwierdzenie transakcji ?
    > JaC

    Po "zaksięgowaniu" operacji. U mnie zwykle około godziny 20 w dniu
    wykonania przelewu. Ale być może zależy to od oddziału, w którym ma się
    konto.

    JS