eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO SA :-(
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2002-09-05 12:09:31
    Temat: PKO SA :-(
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Hej !

    Moj cholerny, wymieniowy w tytule bank wpadł na genialny pomysl na obrone
    przed klientami, ktorzy maja zamiar zamknac rachunek. Juz drugi raz wybralem
    sie w tym celu do banku i odbilem sie od kolejki na co najmniej 1- 1,5 godz.
    stania.

    Potencjalne ofiary przestrzegam przed V Od. PEKAO SA w Lodzi, pl. Rejmonta,
    no chyba ze ktos ma czas na wieczne kolejki i lubi po 45 minutach czekania
    zobaczyc, ze sa czynne 2 okienka na chyba z 10 istniejacych.

    Jak w koncu pojde na jakis urlop to sie zawezme i oposzcze ten p...ny bank
    !!!

    Pozdrawiam,
    SG



  • 2. Data: 2002-09-05 12:24:00
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Moj cholerny, wymieniowy w tytule bank wpadł na genialny pomysl na obrone
    > przed klientami, ktorzy maja zamiar zamknac rachunek. Juz drugi raz
    wybralem
    > sie w tym celu do banku i odbilem sie od kolejki na co najmniej 1- 1,5
    godz.
    > stania.
    >
    1) Stojac w kolejce wyciagasz telefon i dzwonisz na informacje banku,
    dowiadujac sie wszystkiego czego chcesz.
    2) Wychodzisz na chwile z kolejki, pobierasz druczki ktore sa Ci potrzebne,
    wracasz do kolejki i wypelniasz.
    3) Wychodzisz z kolejki, idziesz do kiosku, kupujesz koperte i znaczki.
    4) Idziesz na poczte i wysylasz wypelnione druczki na adres banku w ktorym
    stales w kolejce
    5) Nastepnym razem zalatwiasz to wszystko siedzac w domu lub biurze.
    :-)

    Pozderawiam.
    Michal.


  • 3. Data: 2002-09-05 12:34:59
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    > 1) Stojac w kolejce wyciagasz telefon i dzwonisz na informacje banku,
    Wtedy podchodzi do Ciebie ochroniarz i kaze wylaczyc telefon , he he

    pozdrawiam
    Rysiek




  • 4. Data: 2002-09-05 12:46:15
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > > 1) Stojac w kolejce wyciagasz telefon i dzwonisz na informacje banku,
    > Wtedy podchodzi do Ciebie ochroniarz i kaze wylaczyc telefon , he he
    >
    No, wlasnie. To zamiast "idziesz na poczte wyslac druczki" szybciej bedzie:
    "wyciagasz telefon, a kiedy podejdzie ochroniarz wreczasz mu je"
    ;-)

    Michal.


  • 5. Data: 2002-09-05 13:41:47
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "Robert Zaborowski" <r...@p...onet.pl>


    > No jak? zamknę konto bez rozmowy z panią w okienku? Mrzonki jakieś.
    nie ma szans, musialem przyjechac i podpisac jakies zas... papiery a
    wczesniej jeszcze zmienic w ich aktach adres zameldowania, bo akurat sie
    przeprowadzilem
    Pozdr
    Robert




  • 6. Data: 2002-09-05 14:01:26
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > > 4) Idziesz na poczte i wysylasz wypelnione druczki na adres banku w
    ktorym
    > > stales w kolejce
    >
    > No jak? zamknę konto bez rozmowy z panią w okienku? Mrzonki jakieś.
    >
    Teoretycznie - tak.
    "Zgodnie z paragrafem XX regulaminu konta wypowiadam umowe o prowadzeniu
    rachunku numer YYYY-YYYY-YYYY-YYYY. Saldo, po odliczeniu naleznosci prosze
    przelac na konto nr AAAA-AAAA-AAAA-AAA"

    Podpis, poleconym do banku.
    :-)

    Michal.


  • 7. Data: 2002-09-05 14:24:01
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>


    > 4) Idziesz na poczte i wysylasz wypelnione druczki na adres banku w ktorym
    > stales w kolejce

    No jak? zamknę konto bez rozmowy z panią w okienku? Mrzonki jakieś.

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."
    --


  • 8. Data: 2002-09-05 17:42:59
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    nie przejmój sie słyszałem, że PKO BP jest jeszcze gorszy, ciekawe ale banki
    te mają ciągle nowych klientów, są to chyba dzieci ludzi przyzwyczajonych do
    komuny (bez urazy), rodzice nie pokazują im różnych możliwości....
    W BZWBK zamknięcie mojego konta firmowego trwało 5 min, w eleganckich
    warunkach, cichy gabinet (akurat przeprowadzili "konta firmowe" na
    piętro)....
    Jedno co musiałem zrobić to podpisać się pod wydrukiem komputerowym....
    pozdrawiam supermenn...



    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:al7hi9$bf8$1@news.onet.pl...
    > Hej !
    >
    > Moj cholerny, wymieniowy w tytule bank wpadł na genialny pomysl na obrone
    > przed klientami, ktorzy maja zamiar zamknac rachunek. Juz drugi raz
    wybralem
    > sie w tym celu do banku i odbilem sie od kolejki na co najmniej 1- 1,5
    godz.
    > stania.
    >
    > Potencjalne ofiary przestrzegam przed V Od. PEKAO SA w Lodzi, pl.
    Rejmonta,
    > no chyba ze ktos ma czas na wieczne kolejki i lubi po 45 minutach czekania
    > zobaczyc, ze sa czynne 2 okienka na chyba z 10 istniejacych.
    >
    > Jak w koncu pojde na jakis urlop to sie zawezme i oposzcze ten p...ny bank
    > !!!
    >
    > Pozdrawiam,
    > SG
    >
    >



  • 9. Data: 2002-09-05 23:25:56
    Temat: Re: PKO SA :-(
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> writes:

    > "Zgodnie z paragrafem XX regulaminu konta wypowiadam umowe o prowadzeniu
    > rachunku numer YYYY-YYYY-YYYY-YYYY. Saldo, po odliczeniu naleznosci prosze
    > przelac na konto nr AAAA-AAAA-AAAA-AAA"
    >
    > Podpis, poleconym do banku.

    Praktycznie identycznie, ale dobrze zlozyc na dziennik, i/lub zarzadac
    potwierdzenia na kopii (moze byc w sekretariacie itp).

    A, i jakby byl jakis problem z saldem, to potem trzeba "niniejszym
    wzywam Was do natychmiastowego ..." i mozna jeszcze cos o odsetkach
    ustawowych :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1