  • 1. Data: 2003-03-31 14:30:38
    Temat: PKO SA i overdraft
    Od: "Piotr Balas" <p...@n...pl>

    Witam

    Mam mały problem.
    od jakiegoś półtora roku nie kożystałem wogóle z mojego eurokonta w banku
    PKO SA gdyż byłem za granicą.Zupełnie zapomniałem że przed wyjazdem
    wykożystałem cały overdraft i teraz chciałbym to konto zamknąć. Przed
    wyjazdem było tego overdraftu ze 300 zł.
    Jakie są odsetki od tego długu?
    Jak mam sobie policzyć ile tego mi się nazbierało przez te 1,5 roku?
    czy grozi mi wizyta komornika czy jeszcze nie?

    Pozdrawiam
    Piotr Balas

  • 2. Data: 2003-03-31 15:31:52
    Temat: Re: PKO SA i overdraft
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Balas wrote:
    > Witam
    [...]

> [...]
    > Jak mam sobie policzyć ile tego mi się nazbierało przez te 1,5 roku?
    > czy grozi mi wizyta komornika czy jeszcze nie?
    Może po prostu zadzwoń do oddziału.

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 3. Data: 2003-03-31 16:02:31
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b69n23$8eo$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kamil Jonca wrote:
    > [...]

    Przewaznie jest tak, ze jak w ciagu miesiaca nie uregulujesz zaleglych
    pieniazkow (nawet niby to bylo 5 zl z tego 300) to Ci przesylaja poczta
    wewnetrzna ostrzerzenie ze "jak nie zaplacisz to Ci zlikwiduja konto i
    cala umowa z bankiem jest niewazna i pobieraja 10 zl kary +prowizja od
    salda ujemnego"
    Jesli nic po tym wzgledem nie zdzialasz to coz realizuja to co Ci
    napisali.