  • 1. Data: 2006-03-01 19:32:57
    Temat: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj>

    Witam

    Posiadam konto "superkonto" :) w PKO (oddzial - duze miasto). Posiadam
    dokupiona funkcjonalnosc inteligo czy upgrade do pko inteligo.

    Tak mnie zastanawia jedno a nie moge sobie sam na to pytanie odpowiedziec,
    mianiowicie czy jak przyjdzie przelew zewnetrzny (elixirem z duzego banku)
    to zobacze to natychmiast na stronie czy jednak zawartosc serwisu www jest
    uaktualniania co jakis czas? Nie mam zaufania zbyt do wynalazkow PKO. Mialem
    wyslany przelew o 16 dzisiaj (max 16.15) a nadal go nie widze a niby mialbyc
    juz u mnie.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-03-01 19:49:12
    Temat: Re: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Od: "hi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości
    > mianowicie czy jak przyjdzie przelew zewnętrzny (elixirem z dużego banku)
    > to zobaczę to natychmiast na stronie czy jednak zawartość serwisu www jest
    > uaktualniania co jakiś czas? Nie mam zaufania zbyt do wynalazków PKO.
    > Miałem

    Natychmiast nie zobaczysz w żadnym banku.
    Rozliczenia, księgowanie jest najwyżej 3 razy na dobę.
    W https://www.pkointeligo.pl/ikd
    ów przychodzący "przelew zewnętrzny (elixirem z dużego banku)" zobaczysz po
    rozliczeniu sesji Elixir
    w zakładce Środki nierozliczone . Zwiększy on stan Twojego salda dostępnego.
    Widniejące "Środki dostępne" będą większe niż "Saldo księgowe".
    Formalnie wpływ zostanie zaksięgowany następnego dnia.

    Zaufania do PKO masz prawo nie mieć. Wybór należy do Ciebie. Stój w kolejce
    do okienka.

  • 3. Data: 2006-03-01 19:55:37
    Od: "hi" <h...@o...pl>

> [...]
    > Nie mam zaufania zbyt do wynalazkow PKO. Mialem
    > wyslany przelew o 16 dzisiaj (max 16.15) a nadal go nie widze a niby

    To Cię ktoś w balona zrobił,. a ty lamer dałeś się zrobić. Pretensje miej do
    wysyłającego, do własnej naiwności, a nie do PKO BP.
    O 16:15 z żadnego banku do innego przelew nie wyjdzie, bo już jest po
    ostatniej sesji elixir. Wykonałby się tylko w ramach tego samego banku.
    Wyjdzie juto rano. Ty go zobaczysz w PKO Inteligo jutro w rozliczeniu
    drugiej sesji, czyli około godziny czternastej.

  • 4. Data: 2006-03-01 20:25:23
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj>

    > rozliczeniu drugiej sesji, czyli około godziny czternastej.

    lubie cieta krytyke, klade uszy po sobie i dziekuje pieknie ;]

  • 5. Data: 2006-03-01 20:41:36
    Od: SdoubleU <"slawek[wytnij]"@vskw.com>

    hi napisał(a):

    > Stój w kolejce do okienka.

    Nie koniecznie, klientów Aurum i Platinum obsługuje się w specjalnych
    pomieszczeniach.
    --
    SdoubleU

  • 6. Data: 2006-03-01 21:02:40
    Od: "hi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "SdoubleU" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
    > Nie koniecznie, klientów Aurum i Platinum obsługuje się w specjalnych
    > pomieszczeniach.

    Tam tez często stoją (siedzą) w kolejce, a internetowy pkointeligo mają taki
    sam.
    Za dużo tych "VIPów", a za mało pomieszczeń i ludzi do ich obsługi. Zwykle
    jeden lub najwyżej dwa pokoje, gdzie obsługuje się tylko jednego klienta.
    Jak już przylazł (przyjechał) to miał powód i jego obsługa trwa około pół
    godziny.
    Czekający jako drugi może dostać nerwicy o piątym w kolejce nie
    wspominając:-)
    Dodzwonić się ze zleceniem tez jest trudno, bo jak obsługują klienta, to nie
    odbierają telefonów.

    Można powiedzieć, że PKO BP jest beznadziejny, ale ja uważam, że nie jest
    najgorszy. W innych bankach jest tak samo lub gorzej. PKO BP ma jedną
    istotną zaletę - występuje w każdej większej wiosce i "VIPa" obsłużą także
    poza własnym oddziałem.

  • 7. Data: 2006-03-01 21:54:48
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "hi" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ostatniej sesji elixir. Wykonałby się tylko w ramach tego samego banku.

    Niekoniecznie.
    Tego samego banku i tego samego oddzialu to jzu predzej.
    Np przelewy Superkonto-Superkonto w ramach tego samego oddzialu wykonuja sie
    blyskawicznie (choc ksieguja sie dopiero o polnocy).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-03-01 22:52:02
    Od: "hi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Niekoniecznie.

    Wszystko zalezy od banku

    > Tego samego banku i tego samego oddzialu to jzu predzej.

    To prawda

    > Np przelewy Superkonto-Superkonto w ramach tego samego oddzialu wykonuja
    > sie
    > blyskawicznie (choc ksieguja sie dopiero o polnocy).

    W ING Online wykonają się natychmiast, zlecone w godzinach więcej niż
    roboczych, nawet pomiędzy różnymi oddziałami w różnych miastach. Może to
    nie występować dla niektórych kont o ograniczonej cenie i funkcjonalności.
    PKOinteligo też tak ma i zapewne wiele innych banków.

    Autor wątku może jeszcze zastanowić się, gdzie są teraz jemu należne
    pieniądze. Nie ma ich u Niego, nie ma u Wysyłającego. Leżą sobie na lokacie
    nocnej i procentują dla banku zleceniodawcy. Cały weekend by procentowały,
    gdyby zleceniodawca zrobił taki popołudniowy "niefart" w piątek:-)