  • 1. Data: 2002-01-10 16:05:06
    Temat: PKOCS Fundusz Obligacji
    Od: "Domelek" <p...@h...ar.lublin.pl>

    Witam
    Zakupiłem pierwsze jednostki w BM PKO.
    Mam jednak niejasnosci.
    1. Po jakiej cenie sa naliczane jednostki uczestnictwa? Czy po cenie dnia
    zakupu, czy cenie dnia naliczania jednostek?
    2. Jak moge umorzyc jednostki i kiedy odbiore gotowke?
    3. Co z podatkiem dochodowym? Kiedy on bedzie naliczany?

    Z powazaniem
    DP

  • 2. Data: 2002-01-10 19:06:26
    Temat: Re: PKOCS Fundusz Obligacji
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Domelek" <p...@h...ar.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Po jakiej cenie sa naliczane jednostki uczestnictwa? Czy po cenie dnia
    > zakupu, czy cenie dnia naliczania jednostek?

    hm, nie kpw :-)) na ich stronie masz 2 ceny na dany dzien - cene zakupu i
    cene odkupienia

    > 2. Jak moge umorzyc jednostki i kiedy odbiore gotowke?

    mozesz:
    a/ isc do oddzialu i zlecic odkupienie
    b/ zamowic sobie dostep telefoniczny i po otrzymaniu pinow i pukow - oraz po
    telefonie do warszawy - otrzymac forse na wskazane konto bankowe
    ok 4 dni - ale zalozyc nalezy do tygodnia

    > 3. Co z podatkiem dochodowym? Kiedy on bedzie naliczany?
    jesli kupiles po 1 XII i sprzedasz po 1 III to odlicza ci to od ceny
    sprzedazy
    teoretycznie powinni wg skomplikowanego wzoru wynoszacego:
    cena zbycia - stan na 1 III 2002 * 0,2
    a jak bedzie - sie okaze - ja widze kilka procesow w tej sprawie ;_) bo ile
    stron tyle interpretacji

  • 3. Data: 2002-01-10 19:18:39
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > 1. Po jakiej cenie sa naliczane jednostki uczestnictwa? Czy po cenie dnia
    > zakupu, czy cenie dnia naliczania jednostek?

    Pewnego dnia wpłyną pieniądze do centrali i zostaną zaksięgowane. Wartość
    jednostki z tego dnia posłuzy do obliczenia ilości nabytych jednostek .
    Ilosć zależy od prowizji, a ta od rodzaju jednostek i wartości rejestru

    > 2. Jak moge umorzyc jednostki i kiedy odbiore gotowke?

    Albo przez POK, albo przez telefon. Pieniądze następnego dnia (lub tego
    samego o ile zlecisz to "skoro świt") zostaną przelane na Twoje wskazane w
    umowie konto

    > 3. Co z podatkiem dochodowym? Kiedy on bedzie naliczany?

    A normalnie. Jeśli umorzysz po 1 marca, to od uzyskanego zysku za cały okres
    "pobytu" zapłacisz 20% podatku. Jeśli przed 1 marca -podatku nie będzie

  • 4. Data: 2002-01-11 10:26:18
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Krab <k...@h...pl> wrote:
    > teoretycznie powinni wg skomplikowanego wzoru wynoszacego:
    > cena zbycia - stan na 1 III 2002 * 0,2
    > a jak bedzie - sie okaze - ja widze kilka procesow w tej sprawie ;_) bo ile
    > stron tyle interpretacji

    Nie masz racji liczy sie cena zakupu a nie wartosc jednostki 1 marca.
    Pzynajmniej DWS, CAIB tak twierdza

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/