  • 1. Data: 2008-04-15 20:03:49
    Temat: PKP i American Express
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Hej,

    Jeszcze z miesiąc temu na dworcu głównym w Krakowie bez problemu można było
    zapłacić za podróż kartą Amex. Dzisiaj jest już to niemożliwe. Czy ktoś
    orientuje się dlaczego za tak bliską American Express usługę nie można
    płacić ich kartą? Czyżby Polski rynek nie miał dla nich żadnego znaczenia?

    Pozdrawiam,
    Blazej

  • 2. Data: 2008-04-15 20:17:29
    Temat: Re: PKP i American Express
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Błażej" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > ktoś orientuje się dlaczego za tak bliską American Express usługę nie
    > można płacić ich kartą? Czyżby Polski rynek nie miał dla nich żadnego

    To pytanie chyba do PKP. Kupujac bilet przez Internet mozesz zaplacic
    Amexem...

    Należność ze bilety zostaje pobrana z bankowej karty umożliwiającej płatność
    elektroniczną (obsługiwane: VISA, MasterCard, AmericanExpress).
    http://www.pkp.pl/cop/biletprzezinternet

    MK

  • 3. Data: 2008-04-15 23:19:56
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Błażej wrote:

    > Jeszcze z miesiąc temu na dworcu głównym w Krakowie bez problemu można było
    > zapłacić za podróż kartą Amex. Dzisiaj jest już to niemożliwe.

    niemozliwe dzis, niemozliwe dzis na dworcu w Krakowie, czy moze
    niemozliwe dzis na dworcu w Krakowie ? jesli masz jakies ciekawe
    informacje z pkp na temat platnosci amexem to tapisz cos wiecej

  • 4. Data: 2008-04-15 23:22:29
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Błażej wrote:

> [...]
    > orientuje się dlaczego za tak bliską American Express usługę nie można
    > płacić ich kartą? Czyżby Polski rynek nie miał dla nich żadnego znaczenia?

    niemozliwe dzis, niemozliwe na dworcu w Krakowie, czy moze niemozliwe dzis

  • 5. Data: 2008-04-16 16:28:03
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > niemozliwe dzis, niemozliwe na dworcu w Krakowie, czy moze niemozliwe dzis
    > na dworcu w Krakowie ? jesli masz jakies ciekawe informacje z pkp na temat
    > platnosci amexem to tapisz cos wiecej

    Wogóle niemożliwe. Po prostu zlikwidowali możliwość płacenia kartą Amex.

    Pozdrawiam,
    Blazej

  • 6. Data: 2008-04-16 18:23:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Błażej napisał(a):
> [...]
    > orientuje się dlaczego za tak bliską American Express usługę nie można
    > płacić ich kartą? Czyżby Polski rynek nie miał dla nich żadnego znaczenia?

    AmEx w Polsce to porazka. Akceptowalnosc bardzo kiepska. Mialem,
    uzywalem (a raczej probowalem) i zamykam.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-04-16 18:34:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 20:23, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > AmEx w Polsce to porazka. Akceptowalnosc bardzo kiepska. Mialem,
    > uzywalem (a raczej probowalem) i zamykam.

    Zmienia polityke wizowa, bedziemy akceptowac amexa ;)

  • 8. Data: 2008-04-16 18:44:13
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    > Wogóle niemożliwe. Po prostu zlikwidowali możliwość płacenia kartą Amex.

    W Holandii także nie można płacić za bilety kolejowe AmExem, choć
    karta jest honorowana wszędzie indziej w całym kraju.

    W Polsce nie jest już tak źle. Używam AmExa korporacyjnego (hotele,
    paliwa, w restauracjach itp.) i problemy są nieliczne. Przedwczoraj
    napisałbym: nigdy, ale akurat we wtorek miałem do czynienia z hotelem,
    gdzie AmEx nie był honorowany.

  • 9. Data: 2008-04-16 18:46:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zmienia polityke wizowa, bedziemy akceptowac amexa ;)

    Prawda jest taka, ze w PL jest idealna obsluga VISY/MC. Tak wiec nawet
    jesli AmEx bedzie tak samo akceptowalny wszedzie jak karty konkurencyjne
    to co ? Posiadanie AmExa tylko dlatego, ze to AmEx jest bezsensu i nic
    nie daje. A obecnie posiadanie tej karty (jesli ktos placi glownie w
    Polsce) jest calkowicie bezsensu z uwagi np. na jej znikoma
    akcpetowalnosc i brak jakichkolwiek zalet (programow partnerskich,
    nadzwyczajnych ubezpieczen, czy tez innych ficzerow jak np. znizki).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-04-16 19:00:25
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Błażej" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś orientuje się dlaczego za tak bliską American Express usługę nie
    > można płacić ich kartą? Czyżby Polski rynek nie miał dla nich żadnego

    We wszystkich kasach? Bo na dworcu w Krakowie sa kasy
    nalezace chyba do 3 roznych spolek? PKP PR, PKP IC i cos
    jeszcze.

    Pozdrawiam,
    Marcin