  • 11. Data: 2004-01-24 19:56:27
    Temat: Re: PŁACA w McBankach?
    Od: "dafor" <d...@w...pl>

    Użytkownik "H." <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.000006bb.40110cfa@newsgate.onet.pl...
    > Orientuje sie ktos, ile brutto placa za prace w oddzialach popularnych
    McBankow
    > w Polsce? (Lukas, ING, eurobank, Citibank, Millennium, Nordea,
    Multibank...)

    > Chodzi mi o orientacyjne stawki dla stanowiska typu: Doradca Klienta,
    > Dysponent/Kasjer, Opiekun Klienta, Asystent - wiadomo o co chodzi, bo to
    sie
    > czesto roznie w bankach nazywa.
    >
    > Czy jest to tez zroznicowane pod wzgledem regionu kraju?
    W Citi (dawnym handlobanku) trzy lata temu ok. 1800 brutto. W oddziałach
    gold ok. 3000.

  • 12. Data: 2004-01-25 19:39:21
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > McBankow
    > Multibank...)
    >
    > Eurobank, Doradca Klienta, na starcie niewiele ponad 800 PLN na rękę o ile
    > dobrze pamiętam.

    to juz wiem dlaczego nie odpowiedzieli na moje podanie o prace ;-))
    wpisalem tam troche wyzsza kwote (tak ze 3x)

    a odnosnie dyskusji to w bzwbk placa na stanowisku doradcy lub opiekuna
    zalezy w duzej mierze od lokacji

    w Wawie najwiecej (mnie proponowali 2800 brutto), w Poznaniu, Wrocku
    i Gdansku troche mniej ok. 2500, natomiast w mniejszych miastach to
    juz sporo mniej

    wspolczuje pracownikom zwlaszcza malych oddzialow (mikrooddzialy),
    gdyz pracy b.duza a zarobki naprawde mizerne

    --
    pozdrawiam
    Bob

  • 13. Data: 2004-01-25 20:32:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-23 16:14, Użytkownik miecznik napisał:
    > takich jak CitiBank to chyba wyciągają po 3000.

    Chyba brutto i to z prowizjami :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105