  • 1. Data: 2010-05-16 10:28:12
    Temat: PO ELYTA. ekstraklasa drużyny Tuska
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.niepoprawni.pl/blog/425/platformo-pokaz-s
    woja-twarz

    zaczniesz bluzgać?

    dołączysz do elyty

  • 2. Data: 2010-05-18 15:02:28
    Temat: Re: PO ELYTA. ekstraklasa drużyny Tuska
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Maj, 12:28, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > http://www.niepoprawni.pl/blog/425/platformo-pokaz-s
    woja-twarz

    > zaczniesz bluzgać?
    >
    > dołączysz do elyty

    - Razi mnie ciągła wymiana wieńców w Sejmie - wypaliła Pitera. -
    Zajmują ławki, przez co nowi posłowie nie mają gdzie siedzieć i
    zajmują rządowe ławy

    dołącz paskudo do swoich z elyty PO

    nie warto podnosić sobie ciśnienia, sesja aż nadto była nudna, ale jak
    słucham tego babsztyla od sledzia to gasnie we mnie pokora
    chrzescijańska i mam ochotę na nią rzygnąć zjedzoną kanapką

    tak po prostu