  • 111. Data: 2010-12-08 23:08:11
    Temat: Re: PODZIĘKOWANIA dla Zarządów dwu spółek akcyjnych
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-08 19:48, leo leo pisze:
    > Nie moge sie doczekac portfela na 2011, ciekawe co tam bedzie, Orco
    > raczej na pewno, eex pewnie tez + orzel. Pozdrawiam.

    Może SOBET Z NC :)

  • 112. Data: 2010-12-08 23:08:28
    Od: SERG <m...@p...fm>

  • 113. Data: 2010-12-10 15:19:50
    Temat: EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko cisza wyborcza
    Od: k...@p...onet.pl

    powstrzymuje przed wejsciem inwestora-"funduszu" nie naszego (proropa i gaz ma
    tu swoje korzeniesukcesu - brawo) oraz chec podania faktow juz dla nowych
    Akcjonariuszy 28 grudnia br.

    Mamy farta!
    Portfel 2010 na koniec roku jednak wystrzeli.
    kroovka

  • 114. Data: 2010-12-10 16:00:41
    Od: ron <l...@g...com>

    PSW sie nie popisalo, ale do konca roku jeszcze troche.

  • 115. Data: 2010-12-15 18:24:43
    Od: "stach" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Akcjonariuszy 28 grudnia br.
    >
    > Mamy farta!
    > Portfel 2010 na koniec roku jednak wystrzeli.

    Dziś podobna sytuacja na PSW jak w zeszłym tygodniu na EEX, niby dobre info, a
    tu większość sell. Niewiele tych sesji zostało już w tym roku, coś zaczynam
    wątpić ;((

  • 116. Data: 2010-12-16 07:43:03
    Od: k...@p...onet.pl

    .. chec podania faktow juz dla nowych Akcjonariuszy 28 grudnia br.

    Dzi&para; podobna sytuacja na PSW jak w zesz&sup3;ym tygodniu na EEX, niby dobre
    info, a
    > tu wi&ecirc;kszo&para;&aelig; sell. ....

    Nie bic na alarm:
    Rynek swawolny powolny i nierychliwy ale swoje wie i te ponad pewnie 15 mln zl
    zysku netto w 2011 da swoj wyraz na koniec roku gdy ktos przesedzi sukcesy
    Innych podmiotow na NC.

    Trudno isc w konkury z EEX ktory da nie mniej niz 6 mln zl...niby mniej ale
    jakie piekne pieniadze, ale EEX podwoi to w 2012 a czy PSW to nie wiem...moze
    tez bedzie 32 mln zl??

    To swietne gwarantowane inwestycje-a to ze dobre to swaidczy o tym ze nie ma
    ich w Rynku dla Opornych-tam prowadzacy sobie kupuja a nie reklamuja:-0

    mecenas

  • 117. Data: 2010-12-29 22:32:20
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +69,38%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku

    - portfel bez zmian skladu do konca roku.

    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,42==    -16,66%

    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  8,41+0,25 (+korekta PP)== +389,27%

    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,41== +41,00%

    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,38== +79,16%

    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,00== +3,25%

    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,30==    -79,72%

    ZYSK NETTO    +69,38%,(WYNIK po 11 miesi&plusmn;cach)

    Na wej&para;ciu równe wagi wszystkich spó&sup3;ek

    kroovka

    Nadal trzymam sie za&sup3;o&iquest;enia niezmieniania portfela podstawowego
    przez ca&sup3;y

    rok 2010.

    > kroovka

    > Techmex-popraw sie!!!!!!!nawet spekulacyjnie!!! Dawno bym
    Ciebie "wypi...lił.....gdyby nie zasada niedopuszczalnych zmian w portfelu :-)

  • 118. Data: 2010-12-29 22:36:50
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 122,38%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 8,41 plus 0,25  ZYSK  +94,60%

    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 16,01          ZYSK  +150,15%

    &brvbar;REDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 122,38%

    Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk

    netto

    kroovka

  • 119. Data: 2010-12-29 22:49:53
    Temat: EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko ten rok JEST MARNY
    Od: k...@p...onet.pl

    Jesli Eko Export da w 2011 6 mln zl zysku netto [oficjalna prognoza] to wynik
    w 2010 moze nie musi byc tylko 1,5 mln zlotych.

    Taki wynik jest stanowczo niski jak na notownia między 8 a 9 zlotych.

    Kto wie czy mogloby byc ok 3 mln zlotych juz w 2010 czy tez cos "dziedzicznie-
    czy alerfgicznie- po kontaktach z WDM. - przeszkodzilo w takim sukcesie?

    Teraz wycena na rynku regulowanym wynika już tylko z sentymentu-moze byc 10
    zlotych a moze byc 6 zlotych-nizej nie bo BDM by się zbytnio martwił.

    C/z to ponad 150, wiec wyjatkowo duzo jak na juz dajace zyski spolki na
    gieldzie.

    Ale rynek kupuje przyszlosc i lubi marzenia i wie że każdy kto potrzebuje
    mikrosfere moze zadzwonic do "Strażaków" w Bielsku i na sygnale z rosnaca
    marżą dostanie towar i w dzien i w nocy.

    Dziedzice z dziada pradziada to techniczni fachowcy od Azjii w tym Rosjii po
    Stany i po Emiraty i Kuwejt i byc moze Norwegię.

    kroovka

  • 120. Data: 2011-01-01 12:38:00
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 124,17%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 8,00 plus 0,25  ZYSK  +85,39%

    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 16,83          ZYSK  +162,97%

    ZYSK NETTO od utworzenia (21 MAJA 2010) portfela NOWY 2010 wynosi 124,17%

    w skali rocznej ile to jest?

    124,17% (12 miesiecy/8 miesiecy)= 186,2% przeliczone na skale roczną, choc to
    tylko dla ilustracji....:-)

    > Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk

    netto

    kroovka

    ZAMKNIĘCIE NOWEGO PORTFELA
    124% w 8 miesiecy