  • 1. Data: 2010-03-26 11:05:48
    Temat: POLBANK a sytuacja w Grecji
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    Witam!!

    Mam oszczędności w POLBANKu i zastanawiam się, jak się ma bezpieczeństwo
    moich oszczędności do sytuacji finansowej w Grecji ??

    Czy może mnie ktoś uspokoic ?

    Pozdrawiam
    J.K.

    4976 (20100326) __________

  • 2. Data: 2010-03-26 15:40:11
    Temat: Re: POLBANK a sytuacja w Grecji
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Joanna Kostrom <j...@i...pl> had the courage to write:
    > Witam!!
    >
    > Mam oszczędności w POLBANKu i zastanawiam się, jak się ma bezpieczeństwo
    > moich oszczędności do sytuacji finansowej w Grecji ??
    >
    > Czy może mnie ktoś uspokoic ?

    Czy ktokolwiek wspominał, żeby Polbank miał problemy z płynnością? Ja słyszałem coś
    przeciwnego?

    k.

  • 3. Data: 2010-03-26 16:02:31
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Joanna Kostrom pisze:

    > Czy może mnie ktoś uspokoic ?

    Tylko szklana kula.

  • 4. Data: 2010-03-26 17:22:07
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Joanna Kostrom nadaje:
    > Czy może mnie ktoś uspokoic ?

    Już po Tobie i Twoich oszczędnościach. Te w polskich bankach też są
    zagrożone.

  • 5. Data: 2010-03-26 19:14:38
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JanKo <b...@m...tu> had the courage to write:
    > Agent Joanna Kostrom nadaje:
    >
    > Już po Tobie i Twoich oszczędnościach. Te w polskich bankach też są
    > zagrożone.

    Weź, jaja sobie robisz, a dziewczyna jeszcze zawału dostanie

  • 6. Data: 2010-03-26 20:23:52
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    [cytat]
    Tylko szklana kula.
    [/cytat]

    Sarumana :)

  • 7. Data: 2010-03-26 21:08:24
    Od: z...@o...pl

    > Weź, jaja sobie robisz, a dziewczyna jeszcze zawału dostanie

    a co powiecie o przelaniu oszczedności:
    1) na Ukraine?
    2) na Białoruś?
    3) do Mołdowy?
    4) do Irlandii?
    5) do Portugalii?
    6) do Włoch?

  • 8. Data: 2010-03-27 08:19:26
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    kashmiri pisze:

    > Weź, jaja sobie robisz, a dziewczyna jeszcze zawału dostanie

    Może w poniedziałek zdąży jeszcze wycofać? :)

  • 9. Data: 2010-03-27 08:22:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Może w poniedziałek zdąży jeszcze wycofać? :)

    A dziś mają zamknięte? :)

    wiatrak

  • 10. Data: 2010-03-27 09:24:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hokfvd$eau$...@n...news.atman.pl

    > A dziś mają zamknięte? :)

    Bankomaty Euronetu? W sobotę? Wszystkie są zamknięte!!! ;)
    Jest tylko jeden problem, -- trzeba zlać z mocnych na słabe...
    A to przelewanie nie jest łatwe w wypadku Polbanku.

    -=-

    IMO należy zachęcić Polbank do zmiany funduszu -- z greckiego na polski.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'