  • 11. Data: 2009-11-17 10:26:29
    Temat: Re: POLBANK - czy reklamowac?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-16 22:16, T...@s...in.the.world wrote:

    > Co wiecej - pracownik byl 'zdaje sie nowy', ale nie zmienia to faktu, ze
    > albo swiadomie wprowadzal mnie w w blad, albo nie znal oferty banku w
    > stopniu podstawowym.
    >
    > Moze jakies wnioski wyciagna na przyszlosc?

    Często nie podzielam opinii T.A.
    Ale zdecydowanie popieram jego zamiar oddziaływania wychowawczego na
    bank. Gdyby ludzie częściej wykładali swoje pretensje choćby nawet
    tylko na infoliniach (choć reklamacje są lepsze), to coś by jednak z
    tego docierało do szczebla zarządzającego...

    witrak()

  • 12. Data: 2009-11-17 13:08:54
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

> [...]
    > tylko na infoliniach (choć reklamacje są lepsze), to coś by jednak z
    > tego docierało do szczebla zarządzającego...

    W sumie to ja lubię się wyżalić na ichniej poczcie wewnętrznej i z
    tego co pamiętam do nawet odpowiadają, a nawet dzwonią w sprawie
    reklamacji.

    Ale czy to jakoś wpływa na jakoś obsługi to inna sprawa.

    Myślę jednak że jakoś to biorą sobie do serca bo jak złożyłem
    reklamacje na wprowadzenie mnie w błąd przy zwiększaniu limitów przez
    obsługująca mnie "doradcę klienta" to potem przez 3 dni za mną
    dzwonili z oddziału abym do nich przyszedł i zwiększył sobie limit
    jeszcze raz :)

    Damian