eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOLBANK-pomocy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2009-03-05 06:25:14
    Temat: Re: POLBANK-pomocy
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Mar, 23:27, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > kashmiri pisze:
    >
    > > "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > >news:gok8l5$i1r$1@node2.news.atman.pl...
    > >> BK pisze:
    >
    > >>> Certyfikat jest instalowany na komputerze, nie podpinany pod konkretne
    > >>> IP na jakims serwerze.
    > >> Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie
    > >> musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.
    >
    > > IP nie ma nic do rzeczy. Po to jest certyfikat, że system banku identyfikuje
    > > dany komputer po certyfikacie, a nie po IP. Musiałaś zainstalować certyfikat
    > > wcześniej.
    >
    > Widocznie jest do rzeczy bo na nowym komputerze instalowałam wszystko od nowa!
    >

    Co instalowalas od nowa? Certyfikat? No to chyba logiczne - mozna miec
    dwa.

    Ale co to ma wspolnego z IP?

    Sorry jakbys miala blade pojecie o technicznej stronie IP i logowania
    do banku wiedzialabys, ze nie ma ono zadnego znaczenia w wypadku
    Polbanku.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1