  • 1. Data: 2009-03-18 06:27:08
    Temat: POLBANK - stary layout i działa :)
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Witajcie.

    Na czas rewolucyjnych zmian jakie miały zajść na przełomie ostatniego
    tygodnia aby nie popadać w nerwową depresję odpuściłem sobie wszelkie
    transakcje przez internet w POLBANKU. W potrzebie korzystałem z tele PINu
    (szybko, sprawnie i o dziwo miła obługa, wręcz szokujące podejmowanie
    połączenia telefonicznego). Dzisiaj znudzony już klepaniem jedynek i zer na
    klawiaturze telefonu wszedłem na stronę. Widzę, że ich testowy system z
    nowym layoutem nie wypalił. IMHO nie pasował mi ten żółtawy odcien ramek,
    wszystko takie jakieś nazbyt kolorowe i ramkowate (i ten porażający baner z
    helpcenter..masakra). No, ale o gustach się nie dyskutuje.

    Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami i o dziwo działa
    niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
    roku nigdy nie było tak ekspresowego działania. Nie wiem czy to aby nie
    jakiś fake serwer więc zachowaczo poczekam na odpowiedniejszą porę i
    sprawdzę informacje telefonicznie w mojej placówce.
    Ha, nawet ta cholerna weryfikacja w Javie idzie błyskawicznie.

    Może moja radość jest przedwczesna i w Grecji serwery nie są jeszcze w
    pełni oblegane? Czy inni użytkownicy mają podobne odczucia? Czym
    spowodowane są te ich probelmy, że raz działa a raz nie?

    Swoją drogą: wszyscy klniemy na ich sprtański system obsługi strony,
    żadnych bajerów i udziwnień...dosłownie era lat 90-tych. Jednak miło
    popatrzeć jak coś co jest proste ... nagle zaczęło działać :)

    Obym nie przechwalił. Niech tylko zrobią lepszą historię KK i będzie blisko
    ideału.

    PS. W tym euforycznym stanie przez przypadek wysłałem na grupę
    prawniczą..mam nadzieję, że cacel post zadziałał w porę bo tęgie głowy z
    dziedziny prawa mogą nie ogaraniać :)

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 2. Data: 2009-03-18 08:27:02
    Temat: Re: POLBANK - stary layout i działa :)
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > sprawdzę informacje telefonicznie w mojej placówce.
    > Ha, nawet ta cholerna weryfikacja w Javie idzie błyskawicznie.

    Potwierdzam całkiem szybkie działanie nowej - starej strony Polbanku.
    Śledziłem ich poczynania w czasie problemów z przechodzeniem na nowy system.
    W pewnym momencie pojawiła się informacja, że będa instalować nowe serwery.
    Prawdopodobnie kupili je pod nowy system, ale skoro "zdechł" pewnie
    wykorzystali je do starego i w końcu zaczął chodzić po ludzku. Na tym da się
    pracować :)
    No chyba, że po awarii większość użytkowników jeszcze nie wróciła :)
    Pozdrawam
    Bartnick

  • 3. Data: 2009-03-18 09:28:06
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
    > roku nigdy nie było tak ekspresowego działania.

    ja dziś pierwszy raz zalogowałem się
    wbrew oczekiwaniom nie miałem (jeszcze) problemów z certyfikatem na Viście.
    Ale, kurde, jak można zrobić bankowość elektroniczną w której:
    - nie można wpisać rachunku w formacie NRB ze spacjami,
    - pole na numer rachunku jest za wąskie (numer bez spacji nie wyświetla sie
    cały tylko trzeba go przewijać),
    - na liście rachunków (mam 2) są numery obcięte o numer banku i liczbę
    kontrolną,
    - nie ma przelewów cyklicznych (dobrze że chociaż można zdefiniować z data
    przyszłą),
    - ręcznie trzeba identyfikować czy przelew jest wewnętrzny czy zewnętrzny,

    jakaś masakra normalnie

  • 4. Data: 2009-03-18 09:31:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 07:27:08 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami

    Ja wiem czy powrócili? Zrobili to, bo nie mieli raczej wyjścia aby
    zachować jako taki wizerunek. Nie oszukujmy się, dział IT/wdrożeń w
    Polbanku to amatorka lotu najwyższego z dodatkiem pieprzu ;) Jak można
    wprowadzać nową aplikację i rezolutnie stwierdzać, że wydajność sprzętowa
    jest za słaba?!?
    Co do szybkiego działania to się nie dziw, bo po tej ostatniej brawurowej
    aktualizacji www, nawet najbardziej wytrwali kliencie pewnie dali sobie
    spokój. Reasumując skoro sam się logujesz to i szybko działa ;)

    --
    xbartx