  • 1. Data: 2009-07-14 11:37:14
    Temat: POLBANK - szlag mnie trafi
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    juz drugi dzień chce wysłać zapytanie do polbanku z zapytaniem no i co z tego
    juz drugi dzień pojawia się:

    Kod błędu: 10019
    BAd HTTP request

    o co tu chodzi do cholery...............

  • 2. Data: 2009-07-14 11:59:24
    Temat: Re: POLBANK - szlag mnie trafi
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > juz drugi dzień chce wysłać zapytanie do polbanku z zapytaniem no i co z
    > tego
    > juz drugi dzień pojawia się:
    >
    > Kod błędu: 10019
    > BAd HTTP request
    >
    > o co tu chodzi do cholery...............
    >
    > --

    zadzwoń na infolinię, mają dobrą ściągę z numerkami błędów:)
    btw - zastanawiam się jak można napisać tak gównianą BE :)))
    chociaż dziś wazelina... można sortować pozycje na liście historii operacji.
    normalnie wyyypas (tym co mają szczęście nie używać ichniejszego systemu to
    wyjaśniam. do tej pory operacje były sortowane na liście w/g nr
    referencyjnego który nic dla klienta nie znaczył i nie był nadawany
    przyrostowo)

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2009-07-14 12:03:36
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > juz drugi dzień chce wysłać zapytanie do polbanku z zapytaniem no i co z
    > tego
    > juz drugi dzień pojawia się:
    >
    > Kod błędu: 10019
    > BAd HTTP request

    Cześć,
    Nie jestem pewien, czy to to samo, ale też miałem podobny błąd przy próbie
    wysłania zapytania z serwisu transakcyjnego.
    Okazało się, że system nie tolerował jakiegoś znaku, a komunikat był
    podobnie nic niemówiący jak powyżej.
    Przetestowałem najpierw wysłanie zapytania typu Bla, bla.
    Poszło i okazało się, że system nie tolerował chyba znaku cudzysłowia, albo
    średnika. Nie jestem pewien, ale któregoś ze znaków specjalnych.
    Po wyczyszczeniu wiadomości z "dziwnych" znaków zapytanie poszło.
    Spróbuj tak, może się uda.
    Powodzenia
    Bartnick

  • 4. Data: 2009-07-14 12:19:01
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    tak masz rację nie wpuszczał przez %

    co za idiota to pisał.

    a swoją drogą jak mam się zapytać o oprocentowanie lokaty nie używając słowa %.

    zastąpiłem % słownie ale to wg mnie nie ułatwienie tylko utrudnienie

  • 5. Data: 2009-07-14 12:27:01
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > co za idiota to pisał.
    > a swoją drogą jak mam się zapytać o oprocentowanie lokaty nie używając
    > słowa %.

    ROTFL, brawo dla banku!
    To tak jakby w piekarni zakazac uzywania slowa pieczywo ;-)

  • 6. Data: 2009-07-14 12:28:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 14, 2:27 pm, "jacko" <s...@t...com> wrote:

    > ROTFL, brawo dla banku!
    > To tak jakby w piekarni zakazac uzywania slowa pieczywo ;-)

    A od kiedy "%" to slowo? :) :) :)

    ps. % da sie zapisac jako procent/oprocentowanie itp :)

  • 7. Data: 2009-07-14 12:37:23
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    > ps. % da sie zapisac jako procent/oprocentowanie itp :)

    owszem da się ale nie uważasz że to pod górkę. Po to jest na klawiaturze %
    żeby go używać

    w reklamach i ulotkach i na afiszach w banku nie masz napisane lokata ..... 7
    procent tylko LOKATA 7 %

    po co utrudniać sobie i innym życie no po co?

  • 8. Data: 2009-07-14 12:39:04
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ..... 7 procent tylko LOKATA 7 %
    > po co utrudniać sobie i innym życie no po co?

    Pewnie leży to na SQLu i ktoś zapomniał zrobić wyjątek :-)

    --
    Pzdr
    Artur

  • 9. Data: 2009-07-14 17:21:17
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Funaki wrote:
    > Pewnie leży to na SQLu i ktoś zapomniał zrobić wyjątek :-)

    Ktoś zrobił za dużo wyjątków, bo wyczytał o SQL Injection i się
    śmiertelnie przeraził zapewne.

    --
    Raf