-
11. Data: 2003-12-17 12:29:26
Temat: Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
news:brnui1$6j7$1@news.onet.pl...
> Ale po prostu zdziwiłeś mnie... Czyżby dział reklmacji dostał nowe
wytyczne
> odnośnie takich spraw... _NIGDY_ nie robili problemów. A _prosiłeś_, czy
> miałeś postawę roszczeniową ? Bo jeśli ich powyzywałeś od złodziei, czy
coś
> w tym stylu, to się nie dziwię...
Prosiłem ... Przytaczam treść pisma :
"Szanowni Państwo.
Proszę o ..."
> Udejrzaj. Pisemnie, możesz napisać też do wiadomości UOKiK, tak, żeby
> widzieli. Polecam!
Napisałem co mi na żołądku leży ... najpierw kulturalny mail, na który już
odpowiedzieli ... a potem jazda z DW UOKiK
> > Gazetki załączane do faktury
> Niczego nie łamią wysyłając ją. Nie ma chyba nawet możliwości
> nieotrzymywania gazetek.
No to Stasio Podróżnik zdziwi cię drugi raz . Odpowiedź na pierwszego
(kulturalnego) maila :
"
Szanowny Panie
Uprzejmie wyjaśniamy, że PTK Centertel od początku działalności w różny
sposób promuje swoje usługi i produkty. W każdym miesiącu są wprowadzane
promocje innego typu, a ich zróżnicowanie oraz atrakcyjność jest stale
dostosowywana do coraz większych wymagań osób pragnących korzystać z
usług telefonii komórkowej.
Sieć Idea pragnie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nasza
oferta jest stale wzbogacana i będziemy ją coraz bardziej uatrakcyjniać
w przyszłości. Zarówno obecni, jak i przyszli Abonenci naszej sieci mogą
oczekiwać, że będziemy im oferować optymalne i nowoczesne rozwiązania.
O każdej nowej usłudze, ofercie lub zmianie taryf chcemy na bieżąco
informować naszych klientów za pomocą mediów lub materiałów wysyłanych
bezpośrednio do Państwa. Dlatego też przesyłaliśmy Pana łącznie z
rachunkiem abonenckim różnorodne informacje o naszej sieci. Przykro nam,
że nie jest Pan zainteresowany otrzymywaniem tego typu materiałów.
Dlatego też przyjęliśmy Pana dyspozycję w tej sprawie, tym samym nie
powinien Pan już otrzymywać z rachunkiem żadnych materiałów promujących
usługi w sieci Idea.
Dziękujemy za zgłoszenie. Jesteśmy do Pana dyspozycji.
Z poważaniem
Edyta Sokół
Sekcja Reklamacji
"
> > Nagranie na poczcie głosowej o treści "Tu twoja idea .. weź udział w
> > konkursie..."
>
> Nie podpada pod ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną IMHO.
Ale zajmuje mi miejsce w skrzynce odbiorczej poczty głosowej, za które
defacto płacę . Ktoś nie będzie mi mógł zostawić WAŻNEJ wiadomości, bo IDEA
stwierdziła, że muszę wiedzieć o konkursie ;)
Czekam dalej na odpowiedź na list wysłany fax+list polecony z kopią do UOKiK
;)
Pozdrawiam.
SP
-
12. Data: 2003-12-19 09:16:16
Temat: Re: POP - IDEA [NTG] ... ale z finansami ;) (nie znalazłem odpowiedniej grupy)
Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
news:brnui1$6j7$1@news.onet.pl...
> > Grzać to ;) Sami chcieli ...
>
> Ale po prostu zdziwiłeś mnie... Czyżby dział reklmacji dostał nowe
wytyczne
> odnośnie takich spraw... _NIGDY_ nie robili problemów. A _prosiłeś_, czy
> miałeś postawę roszczeniową ? Bo jeśli ich powyzywałeś od złodziei, czy
coś
> w tym stylu, to się nie dziwię...
Ok ... poleciałem ostro i dalej pociągnę ...
Poinformowałem ich ( w odpowiedzi na ich odpowiedź na reklamację) , że
stracili właśnie tego karciaka i abonament ,k tóry posiadam ja ...
Poprosiłem o wskazanie możliwości usunięcia danych osobowych z jednego
telefonu i drugiego, rozwiązanie umowy i takie tam .. czyli jak zamknąć u
nich wszystko co z tymi 2 telefonami ma coś wspólnego ... Przyszła taka
odpowiedź :
"Szanowny Panie,
Uprzejmie wyjaśniamy, że zgodnie z § 16.1. Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych: *Abonent może wykonywać i przyjmować połączenia
oraz korzystać z innych usług telekomunikacyjnych do wysokości limitu
jednostek taryfowych przez czas określony, wskazany na POP-karcie lub
podany do wiadomości abonenta w inny sposób, od dnia włączenia się do
sieci, albo ostatniego uzyskania lub zwiększenia limitu jednostek
taryfowych". Ponadto zgodnie z § 16.2. ww. Regulaminu: *Jeśli abonent
nie uzyskał lub nie zwiększył swojego limitu jednostek taryfowych
podczas okresu opisanego w § 16.1., po jego upływie, wartość
niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana".
Zgodnie z powyższym uzyskany limit w kwocie 55,67 zł przepadł w związku
z zakończeniem okresu opisanego w § 16.1. w dniu poprzednim.
Jednakże wyjątkowo postanowiliśmy przychylić się do Pana prośby
powiększając limit jednostkowy numeru 503 XXX XXX w dniu 18 grudnia
2003 o utraconą kwotę 55,67 zł brutto wraz z przedłużeniem limitu czasu
dla połączeń wychodzących do 18 stycznia 2004.
Z poważaniem
Aneta Stępień
Sekcja Reklamacji
"
ROTFL ;)
Ale to nie koniec ... nie odpuszczę jeszcze reklam ;)
Pozdrowienia ...
SP