  • 21. Data: 2009-02-20 10:06:23
    Temat: Re: LUDZIE - w moim poście jest coś innego.
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    "Przedsiębiorca to nie inwestor giełdowy. On na tym rzeczywiście
    nie zna się."

    Odp. Jesli sie na czyms nie znam, to w to po prostu nie wchodze. Gdybym jako
    inwestor gieldowy umoczyl na nieruchomosciach, wtedy tez moglbym miec
    pretensje? Przeciez nie znalem sie na handlu domami.

    D.

  • 22. Data: 2009-02-20 11:29:06
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA !
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > No to pewnie Rudego i jego dzisiejsza decyzje z placeniem przez rok za
    > mieszkania kredyciarzy za kase podatnika tez popierasz, bo w koncu
    > kredytobiorcy tez nie wiedzieli, ze CHFPLN wybije sufit.
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Premier-rzad-p
    omoze-przy-splacie-
    kredytu-
    > hipotecznego,wid,10867489,wiadomosc.html
    >
    > D.

    ależ oczywiście że popieram... nie widzę powodów dla których ci którym się
    lepiej wiedzie nie mieli w ciężkich czasach pomóc tym którym się wiedzie
    marnie... ja wiem, że każdy kto się czegoś nachapał to trzęsie się nad swoimi
    grosikami i krew go zalewa, gdy ma coś z tego oddac, ale ja mam to w dupie...
    nie cierpię skąpców, pazerniaków czy innych chytrusów...

  • 23. Data: 2009-02-20 11:36:45
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > inwestor gieldowy umoczyl na nieruchomosciach, wtedy tez moglbym miec
    > pretensje? Przeciez nie znalem sie na handlu domami.

    Jeśli prowadzisz bar mleczny i idziesz do hurtowni spożywczej
    i ktoś ci mówi że towar w dobrej cenie jest w jakimś innym
    domu to myslisz o produktach spożywczych a nie kupnie jakiegoś
    domu. Ewidentne wprowadzanie w błąd. Taką umowę można podpisywać
    tylko w odpowiednim miejscu a nie w hrtowni spożywczej z którą
    prowadzisz interesy od wielu lat i która nie powinna handlować domami.

    Prowadzisz interesy od wielu lat.

    Andrzej.

  • 24. Data: 2009-02-20 11:57:22
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "NKAB -" <n...@g...pl> wrote in message
    Zadziwiajace argumenty. A cale halo dlatego ze przegrala nie ta strona co
    miala przegrac.

  • 25. Data: 2009-02-20 12:46:22
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > Zadziwiajace argumenty. A cale halo dlatego ze przegrala nie ta strona co
    > miala przegrac.

    W tym rzecz, że to niebyła gra - to był zwykły przkręt.
    Stąd poświęciłem dość duży tekst na temat szrzenia religii
    w naszym kraju, która robi z nas takich naiwniaków.

    Na zakończenie powiem jedno. Spierdalam z banków z zachodnim
    kapitałem a państwo powinno zmodyfikować przepis dotyczący
    gwarancji zwrotu klintom tych banków w razie niewypłacalności.
    Utrzymanie tego przepisu w takiej formie w jakiej jest, powoduje
    bezkarne trzepanie polaków z ich ciężko zapracowanej kasy i to na
    nasz rachunek.

    Andrzej.

  • 26. Data: 2009-02-20 13:02:45
    Od: x <l...@p...fm>

    viper napisał(a):

> [...]
    > grosikami i krew go zalewa, gdy ma coś z tego oddac, ale ja mam to w dupie...
    > nie cierpię skąpców, pazerniaków czy innych chytrusów...

    jak bolszewicy

  • 27. Data: 2009-02-20 16:02:44
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 20 Feb 2009 11:57:22 -0000, "Gonzo" <g...@n...net> wrote:

    >Zadziwiajace argumenty. A cale halo dlatego ze przegrala nie ta strona co
    >miala przegrac.

    Znaczy, konsumenci, a nie banki? Gwoli sprawiedliwości, jak banki
    tracą majątek na idiotycznych spekulacjach, to nie mają żadnych oporów
    przed wyciąganiem łapki po państwową pomoc. To dlaczego w drugą stronę
    miałyby obowiązywać inne zasady?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 28. Data: 2009-02-20 17:07:08
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > tracą majątek na idiotycznych spekulacjach, to nie mają żadnych oporów
    > przed wyciąganiem łapki po państwową pomoc. To dlaczego w drugą stronę

    Argumentem na poparcie jednego kretynstwa jest inne kretynstwo. Ciezko sie z
    czyms takim dyskutuje.

  • 29. Data: 2009-02-20 19:20:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 20 Feb 2009 17:07:08 -0000, "Gonzo" <g...@n...net> wrote:

    >Argumentem na poparcie jednego kretynstwa jest inne kretynstwo. Ciezko sie z
    >czyms takim dyskutuje.

    Może nie na poparcie, bo też specjalnie nie popieram, ale na
    wytłumaczenie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 30. Data: 2009-02-20 19:46:57
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    NKAB - <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bezpieczna i miała u nas opinię instytucji zaufania publicznego.
    >
    > Gdyby przedsiębiorców kierowano do biur maklerskich wydźwięk tych
    > ofert napewno nabrałby innego znaczenia. Giełda zawsze w naszym
    > społeczeństwie kojarzyła się z dużym ryzykiem - banki nie.
    >
    > Zastanawiam się dlaczego te opcje oferowały banki a nie
    > biura maklerskie. Przecież w polsce te ostatnie są powołane
    > do obrotu tymi instrumentami.
    >
    > Uważam, że sprawy powinny znaleźdź się w polskich lub
    > europejskich sądach. W tym przypadku popieram Pawlaka.
    > Są podstawy do wygrania tych spraw i unieważnienia tak

    pawlak niech lepiej weźmie sikawkę i tuskowi naleje na głowę hahahaha
    te dwa buraki od 1989 roku siedzą w polityce i od 1989 roku wiedzieli że
    coroczne życie na kredyt musi w końcu się odbić czkawką w postaci osłabienia
    złotego polska ma takie długi że można wieżyciele mogliby zrobić czwarty
    rozbiór polski ale te dwa palanty tusk i pawlak o tym wiedzieli a jak nie
    wiedzieli to wyjątkowe z nich palanty kiedyś jak pieski przy wałęsie skakali i
    lizali jemu dupę co zresztą robią do dziś bo jak teraz przyznać się przed
    społeczeństwem że wielka ikona solidarności z e swoimi pieskami wszystko
    spieprzyła
    dziś polska nie ma kasy a ma potwornie wielkie wierzytelności poza tym polacy
    mają wielkie długi i tak państwo jeden nędzarz ma pomóc polakom kolejnym
    nędzarzom? dajcie spokój z czym do ludzi
    co do opcji rząd jest temu winny ponieważ wiedział że dojdzie do osłabienia
    złotego bo jak miało do tego nie dojść skoro od 60 lat żyjemy z kredytów a od
    20 z megakredytów kolejne rządy wiedziały że tak się wszystko skończy ale
    ukrywały to przed społeczeństwem a tym samym przed firmami które wdepnęły w
    gówno zwane opcjami walutowymi
    szykują się ciekawe czasy :)) myslę że kolejne państwa i instytucje finansowe
    zaczną się oskarżać o oszustwa przed sądami po czym ktoś się wkurzy i zacznie
    się rozruba :)