  • 11. Data: 2009-02-19 14:10:31
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA !
    Od: "czarny" <c...@d...com>

    > http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Premier-rzad-p
    omoze-przy-splacie-kredytu-
    > hipotecznego,wid,10867489,wiadomosc.html

    W pale sie nie miesci. To ja chce tez szmalu, bo zdarzylo mi sie poplynac
    na koniach i musialem doplacic do depo.

  • 12. Data: 2009-02-19 14:56:02
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: 4...@g...pl

    On 19 Lut, 12:05, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Dlaczego u nas zawsze szuka sie tylko winnych.......ale nie po tej
    > stronie.....
    > ktoś te umowy podpisał na opcje i na pewno wiedział o co chodzi.
    > Do wiezięnia na 10 lat takiego i juz a nie banki winne .........
    > dlaczego w innych krajach nie było tyle kretynów
    > dla mnie to tylko pokaz jak duzo kretynów ma władze w naszych
    > firmach........
    > Dlaczego jak strace na kontraktach to tez nie winie banków.......
    > A dla mnie Pawlak się ośmiesza burak i tyle......
    >
    > Trzeba nie było wcześniej banków sprzedawac.........

    Proponuję przeczytać (w całości) ten raport:
    http://www.pb.pl/images/files/2009/02/0ed3ae97-b292-
    47ab-a806-4602d0722a82.pdf
    Może jest na zamówienie jednej ze stron, a może nie.
    Warto poznać argumenty drugiej strony.
    Jestem skłonny przyjąć że tak właśnie mogło być.
    Jeżeli ludzie są w stanie zorganizować się i nadużywać pavulonu, to
    zabawa w masowe naganianie na 1xput/2xcall jest niewinna...

  • 13. Data: 2009-02-19 15:28:41
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    mam taką nadzieję :)

    | A wiesz jakos to do mnie nie dociera :)
    |[...]
    |
    | VIPER NIE KUPUJE TEGO !
    | Ktoś zagrał na całośc i tyle.
    | Takie co podpisał do więzienia.
    | pzdr
    | Dars

    Dars, zlituj się ..
    popatrz na wyroki sądowoe dot. UNICREDIT w Italii !!!!
    ktoś przytomny nagrał naganieniae ..3no i teraz przekrywają każdy! proces !

    a poza tym - nasz minfin - Prostkowski - też maczał w tym palce !
    prostytuta cholerna !
    B.

  • 14. Data: 2009-02-19 16:26:43
    Od: sorden <s...@w...pl>

    czarny wrote:

    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Premier-rzad-p
    omoze-przy-splacie-kredytu-

    > W pale sie nie miesci. To ja chce tez szmalu, bo zdarzylo mi sie poplynac
    > na koniach i musialem doplacic do depo.

    Ja wciaz powtarzam, ze zadam uniewaznienie mojej transakcji w kantorze keidy
    sprzedalem dolara po 3pln. Kntor mnie ewidentnie oszukal.

    --
    in

  • 15. Data: 2009-02-19 20:10:19
    Od: "axel" <a...@b...pl>

> [...]
    > A dla mnie Pawlak się ośmiesza burak i tyle......
    >
    > Trzeba nie było wcześniej banków sprzedawac.........

    ....dziwię się, że tak to oceniasz Dars !
    Zauważ że:

    1.) W Polsce, od wieków, osobami/instytucjami powszechnego zaufania byli
    (świadomie piszę w czasie przeszłym..."że byli"....bo chyba już od teraz NIE
    BĘDĄ !) : ksiądz, lekarz i....BANK.

    2.) Z powodu jak wyżej picusie/glancusie z banków - po tysięcznych
    szkoleniach picowania - z dziecinną łatwością otumanili szefów dobrze
    prosperujących firm (wiedząc wszystko o tych firmach i ich właścicielach:
    czyli ILE MAJĄ kasy na kontach firmowych i prywatnych, czy cośkolwiek kumają
    na temat giełdy, rynków, kontraktów futures, opcji iiiiii....RYZYKA !)....i
    ZA DARMO podsunęli im do podpisu umowy na multum opcji....lecz NIE NA OPCJE
    ZWYKŁE !!!!!! tj. odrębne PUT i odrębne CALL z tym samym kwotowaniem np. 100
    000 EUR, lecz na opcje złożone iiii....ASYMETRYCZNE tj. np. złożone z
    jednej PUT z kwotowaniem 100 000 EUR i jednej CALL ale... z kwotowaniem 200
    000 EUR i CENĄ WYKONANIA 3,45 PLN/EUR !!! Oczywiście wystawcą TAKIEJ opcji
    CALL był....NICZEGO NIE ŚWIADOMY przedsiębiorca ....który już w tym momencie
    podpisał na siebie i swoją firmę " wyrok śmierci " !!! Podobno w lipcu 2008
    tych naganiaczy bankowych było w firmach więcej niż komarów na bagnach.
    Podobno też nasze banki wysyłały tych naganiaczy na zlecenia banków z
    LONDYNU !

    3.) Dziwnym ( dzisiaj już rozumiemy że to nie był przypadek !) też trafem,
    i już po zawarciu tych trująco-śmiertelnych umów opcyjnych, od sierpnia 2008
    polska złotówka zaczęła słabnąć aż do bezczelnego i niczym nie uzsadnionego
    ataku na polską złotówkę w ostatnich miesiącach ! Przecież Polska NIE
    zatonęła, półpolskie banki "stoją" dobrze, nie ma w nich szamba, mają
    nadpłynność... a więc ?!

    4.) Reasumując, mamy tu do czynienia z zaplanowaną z góry, bezczelną i
    przestępczą manipulacją...stąd pomysł Pawlaka(?) aby to hujostwo UNIEWAŻNIĆ
    !!!!
    I proszę nie pisać, w tym miejscu, żadnych akademickich dyrdymał o wolnym i
    demokratycznym rynku...itp. bzdur.
    Jeśli tego się nie zrobi, to....upadną dziesiątki tysięcy dobrze dotychczas
    prosperujących firm a miliony ludzi będą bez pracy i środków do
    życia...ciekawe czy te masy ludzkie będą szczęśliwe i będą bić oklaski
    skurwysynom z Londynu ?!

    axel

  • 16. Data: 2009-02-19 20:34:59
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    A ja sie ciagle nadziwic nie moge, ze tyle ludzi chce uniewaznienia tych
    umow, tylko dlatego ze stracili zachlanni spekulanci, nie majacy bladego
    pojecia o rynku.

  • 17. Data: 2009-02-19 23:06:54
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "axel" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | prosperujących firm a miliony ludzi będą bez pracy i środków do
    | życia...ciekawe czy te masy ludzkie będą szczęśliwe i będą bić oklaski

    dobrze napisane :)
    Barbara|

  • 18. Data: 2009-02-20 01:28:03
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > keidy
    > sprzedalem dolara po 3pln. Kntor mnie ewidentnie oszukal.

    chwila chwila, przy tej polityce jaka prowadzi to faktycznie trudne do
    zrozumienia, ale jesli juz to mam nadzieje, ze to zrobia w formie "pozyczki"
    bo jak nie to niech zrobia doplate procentowa i ja tez wtedy ide na
    bezrobocie, troche odzyskam zmarnowanych pieniedzy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 19. Data: 2009-02-20 01:46:17
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    >A ja sie ciagle nadziwic nie moge, ze tyle ludzi chce uniewaznienia tych
    >umow, tylko dlatego ze stracili zachlanni spekulanci, nie majacy bladego
    >pojecia o rynku.

    bo przecież ci spekulanci co tracą, to nie są spekulanci tylko dobrzy i
    mądrzy ludzie oszukani przez prawdziwych spekulantów - czyli tych co zyskują
    i zarabiają czyli jeszcze bardziej cool - żydów skurwysynów. Trzeba im
    podnieść podatki do 70%, wszystkim co zarabiają ponad średnią, za karę niech
    płacą żydy!

    no i oczywiście jak to w oczywistych oczywistościach jest pewne, ten rudy za
    tym stoi bo za jego rządów złotówka pada a rynek naszej narodowej i cennej
    waluty powinien przecież kontrolować centralnie co jest oczywiste a przez
    ponad rok jeszcze nie ma do tego instrumentów i ten rudy oszust pozwolił
    jakiemuś goldmanowi (pewnie kuzyn dziadka z wermachtu) bez weryfikacji wejść
    w rynek a kurs powinien ustalać tadek z torunia z jerzym nowakiem i
    michalkiewiczem. no i jeszcze trzeba dodać, że rudy to też żyd, tylko się
    farbuje na rudo dla niepoznaki.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 20. Data: 2009-02-20 09:49:11
    Temat: LUDZIE - w moim poście jest coś innego.
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    Bank w polsce nie powinien zajmować się usługami maklerskimi.

    One mają inne zadania.

    Do tego powołane są biura maklerskie.

    Przedsiębiorca to nie inwestor giełdowy. On na tym rzeczywiście
    nie zna się.

    Należy się przyjrzeć czy te umowy są zgodne z polskim prawem.
    One mogą być nieważne właśnie od strony prawnej.

    No chyba, że prawo im na takie usługi pozwala.
    Po to jest nasza grupa aby ktoś z nas lepiej poinformowany
    wyprowadził nas z błędu.

    Andrzej.