  • 11. Data: 2010-01-08 14:13:55
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +3,61%
    Od: k...@p...onet.pl

    jeszcze pare spolek ma potencjal EKO ale najpierw trzeba je pozbierac by
    glosic swoje plany. Zas wracajac do EEX to co kwartal dorzucimy po 1 zl do
    akcji.

    To nie jest plan nadmierny, obecnie po walnym i ugodzie dalszej Orco moe pobic
    ten wynik-ale czy to bedzie w polowie roku?

    Rzeczywisty obrot ponad 600 tys zl potwierdza trend i technicznie spolka juz
    nie ma oporow az do 3,50-3,80

    kroovkalchemiczna

  • 12. Data: 2010-01-08 22:43:28
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +7,47%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====> 0,49== +0,00%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====> 2,40== +35,59%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====> 1,05== +5,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====> 2,60== +4,84%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,65== +5,16%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====> 1,38== -5,74%

    ZYSK NETTO    +7,47%

    Rowne wagi wszystkch spolek

    kroovka

  • 13. Data: 2010-01-10 16:03:43
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r plus ...Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami
    Od: k...@p...onet.pl

    > PORTFEL NA 2010 ROK
    >
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    >
    > CENTROZAP------cena zakupu  0,49
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl
    > TECHMEX--------------------1,48  zl.
    >
    > kroowka
    ---------------------------
    ...Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami
    finansowymi (Dz. U. Nr 183, poz. 1538 z późn. zm.) - dalej "Ustawie o obrocie"

    oswiadczam ze sugerowana struktura portfela jest moja osobista ocena sytuacji
    rynku gieldowego i nie moze byc podstawa podejmowania decyzji inwestycyjnych
    ani naliczenia oplat przez urzad skarbowy.

    Sugerowany wzrost wartosci akcji lacznie dla wymienionych spolek moze byc
    wiekszy i mniejszy niz 100% (moze byc nawet 10 krotny!) a takze nie mozna
    wykluczyc spadku ich wartosci nawet do zera-co sugerowano w gazetach
    gieldowych parokrotnie dla kilku spolek jak np Lotos.

    Zabawa ta tez nie ma charakteru komercyjnego i nie przynosi mi dochodow ani
    zyskow ani strat podlegajacych opodatkowaniu.

    kroovka

    Nie pamietam jaki kroovka ma NIP ale byc moze jeszcze go nie uzyskala...

  • 14. Data: 2010-01-11 06:05:24
    Od: "Marcio" <m...@a...pl>

> [...]
    > ten wynik-ale czy to bedzie w polowie roku?
    >
    > Rzeczywisty obrot ponad 600 tys zl potwierdza trend i technicznie spolka juz

    Witaj!
    Jeśli faktycznie masz jeszcze spółki o potencjale EkoExportu,to gratuluję.
    Patrzyłem na ekoExport i prosty sposób na biznes(kup tanio, sprzedaj
    przetworzone drogo do Unii) realizują wyśmienicie. Umowy same długoterminowe,
    więc wynik niezagrożony, ba podpisują ciągle nowe, czyli praktycznie sama
    dynamika zysków powinna dać te Twoje 3,5.

    Gratuluję naprawdę wyborna spółka.

    Nieustająco pozdrawiam
    Marcio

  • 15. Data: 2010-01-11 17:44:34
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +12,65%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,50== +2,04%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,50== +41,24%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,24== +24,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,58== +4,03%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 28,06== +7,30%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,44== -2,70%

    ZYSK NETTO    +12,65%

  • 16. Data: 2010-01-12 19:27:18
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +14,82%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,49== +0,00%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,44== +37,85%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,50== +50,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,49== +0,40%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,56== +5,39%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,41== -4,73%

    ZYSK NETTO    +14,82%

  • 17. Data: 2010-01-13 18:19:48
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +18,13%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,52== +6,12%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,40== +35,59%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,60== +60,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,50== +0,80%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 28,85== +10,32%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,42== -4,05%

    ZYSK NETTO    +18,13%

    Rowne wagi wszystkch spolek

    kroovkalchemiczna

    /Portfel w powolnych wzrostach/

  • 18. Data: 2010-01-13 20:34:10
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +18,13%
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    narazie fajnie ale jako ze nie masz strategii wyjscia to zdrowo dostaniesz po
    lapach.

    do zobaczenia pod koniec roku

  • 19. Data: 2010-01-14 14:55:59
    Od: k...@p...onet.pl

    > narazie fajnie ale jako ze nie masz strategii wyjscia to zdrowo dostaniesz po
    > lapach.
    >
    > do zobaczenia pod koniec roku

    NIe masz racji

    jest strategia wyjscia z data 31 grudnia 2010.
    to malo??
    kroovka

  • 20. Data: 2010-01-14 19:46:47
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +25,41%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,52== +6,12%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,75== +55,36%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,91== +91,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,58== +4,03%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 26,34== +0,72%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,41== -4,73%

    ZYSK NETTO    +25,41%

    Rowne wagi wszystkch spolek

    kroovkalchemiczna

    > /Portfel w powolnych wzrostach/

    MAMY 25% planowanego zysku netto na br. Jeszcze nie pora na weryfikacje
    prognozy.
    kroovka

    szkoda ze ktorys fundusz nie dba tak o moj filar.....